logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Zamarzanie zaworów podczas napełniania butli SodaStream - co robić?

tomkos611 02 Kwi 2024 07:17 1476 7
REKLAMA
  • #1 21028647
    tomkos611
    Poziom 3  

Witam. Napełnianiem butli sodastream zajmuję się od trzech lat. Co miesiąc wymieniam po około 700-800 sztuk, ale czasami mam problem z butlą ,,matką", a mianowicie próbując z niej przetoczyć gaz, napełnia mi maksymalnie 80 gram, po czym zawory w małej butli zamarzają. Nadmieniam, że używam butli bez syfonu. Szukałem rozwiązania w internecie, jednak nie mogłem znaleźć rozwiązania. Na szczęście nie mam problemów z reklamacją owych butli z dostawcą, bo jestem ich dobrym klientem, ale nurtuje mnie pytanie, co może być tego przyczyną? Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 21028794
    tomkos611
    Poziom 3  
    coś tam poczytałem ale dlaczego tak jest jedną na 40 butli a nie wszystkie?
  • Pomocny post
    #4 21028869
    JacekCz
    Poziom 42  
    Ocena: 1462
    tomkos611 napisał:
    coś tam poczytałem ale dlaczego tak jest jedną na 40 butli a nie wszystkie?

Ta zawiera wodę w ilościach większych niż X ?
    Wieloletnio eksploatowana butla może skumulować wodę (jak w starym baku samochodowym), ułamki grama w każdym cyklu, ale się zbierze (takie domniemanie)

Inne profile / przeloty, przez co bardziej schładza?
  • #5 21029577
    Lisek64
    Poziom 33  
    Ocena: 589
    tomkos611 napisał:
    dlaczego tak jest jedną na 40 butli a nie wszystkie?

Bo jedna na 40 ma nieszczelność zaworu
  • REKLAMA
  • #6 21029627
    nuszek
    Poziom 30  
    Ocena: 388
    tomkos611 napisał:
    Na szczęście nie mam problemów z reklamacją owych butli z dostawcą,

Dostawca doskonale wie, że są nieszczelne zawory, gdzieś delikatnie ucieka, a fizyki nie oszukasz?
  • #7 21029847
    tomkos611
    Poziom 3