logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy warto zainwestować w gramofon Technics SL-1600 z lat 70-tych po renowacji?

jakubcurkowicz 11 Gru 2024 16:35 1095 10
REKLAMA
  • #1 21343670
    jakubcurkowicz
    Poziom 2  
    Technics SL-1600 Kupic czy nie?

Witam wszystkich.
    Jakies deal lata temu poskladalem sobie ladny, oldschoolowy stack Technicsa.
    Wzmacniacz. SU-G91 z przedzwzmacniaczem. Brakowalo tylko gramofonu. Nabylem SL-BD20D w swietnym stanie, zrobilem maintenence, ale to nie gra, nie brzmi... jestem nowy w dziedzinie gramofonow i nie bardzo wiem gdzie jest przyczyna.
    Zastanawiam sie nad kupnem SL-1600 z 70 roku (nie MK2) po pelnej restauracji, sprawdzony i w 100% dzialajacy z Japonii. Calkowity koszt pewnie zamknie sie w 500$.
    Stad moje pytanie, warto? Jezeli nie w ktorym kierunku isc? Na MK2 mnie chwilowo nie stac, zreszta jestem poczatkujacy.
    AI: Jakie konkretnie problemy masz z obecnym gramofonem SL-BD20D? Czy chodzi o jakość dźwięku, czy może są jakieś problemy mechaniczne?
    Nie jestem znawca ale jakosc dzieku mi nie odpowiada do konca (to jeden z najnizszych modeli) dodatkowo, choc jest w 100% scrawny czasem "przymula" - nie wiem gdzie jest problem.
    AI: Jakie masz oczekiwania wobec nowego gramofonu SL-1600? Na czym najbardziej Ci zależy, np. jakość dźwięku, dodatkowe funkcje?
    Na pewni dzwiek. To ma byc gramofon na lata, nie chcialbym zaraz szukac czegos innego... Moze nie jest to high end, ale wydaje mi sie ze wystarczy?
    Dodatkowo to automat, ulatwienie dla zony.
    Gramofon Technics SL-BD20 z zamkniętą pokrywą na białym tle. Gramofon Technics SL-1600 z odtwarzającą płytą winylową. Stos urządzeń audio Technics ustawiony jeden na drugim.
  • REKLAMA
  • #2 21343879
    JacekCz
    Poziom 42  
    Ocena: 1464
    jakubcurkowicz napisał:
    czasem "przymula"

Bardzo głęboko to przedstawiłeś.