Witam społeczność,
ostatnio kupiłem taką lampkę LED:
Służy ona do naświetlania roślin, powinna działać 12h dziennie, mianowicie od godziny 10 do 22, ale mniejsza o to, kupiłem też taki automatyczny wyłącznik:
Wyłącznik działa tak, jak powinien, ale lampka niestety nie współpracuje. Pilot, który jest w lampce i służy do wyłączania, włączania, timera oraz zmiany barwy światła, nie włącza lampki. Lampka dostaje zasilanie z gniazdka, ale żeby ją włączyć ponownie, trzeba kliknąć przycisk na pilocie.
I teraz pytanie, w jaki sposób połączyć przewody, które znajdują się w środku:
aby jakby "ominąć" ten pilot i żeby lampka działała od razu po podłączeniu do prądu, bez włączania jej na pilocie? Najlepiej, jakby całkiem usunąć ten pilot, jeśli się da. Pytam, bo jestem trochę zielony w te tematy i nie chciałbym czegoś uszkodzić. Dodam jeszcze, że lampka ma dwa różne zestawy diod: niebieskie i czerwone.
liczba diod: 40
moc żarówki: 5V
zasilanie: USB
moc: 15W
3 panele świetlne
9-stopniowa regulacja natężenia światła
AI: Jaka jest marka i model tej lampki LED, którą kupiłeś?
Gardlov LED grow light
AI: Jaka jest marka i model tego automatycznego wyłącznika, którego używasz?
Masterclear
ostatnio kupiłem taką lampkę LED:
Służy ona do naświetlania roślin, powinna działać 12h dziennie, mianowicie od godziny 10 do 22, ale mniejsza o to, kupiłem też taki automatyczny wyłącznik:
Wyłącznik działa tak, jak powinien, ale lampka niestety nie współpracuje. Pilot, który jest w lampce i służy do wyłączania, włączania, timera oraz zmiany barwy światła, nie włącza lampki. Lampka dostaje zasilanie z gniazdka, ale żeby ją włączyć ponownie, trzeba kliknąć przycisk na pilocie.
I teraz pytanie, w jaki sposób połączyć przewody, które znajdują się w środku: