logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Przerywany problem z chłodzeniem klimatyzacji w Mercedes Benz B200 W245 z 2006 r.

bruceallansmith 16 Mar 2025 01:46 1458 7
REKLAMA
Treść została przetłumaczona angielski » polski Zobacz oryginalną wersję tematu
  • #1 21481568
    bruceallansmith
    Poziom 2  
    Witam
    Dziękuję za przyjęcie mnie tutaj.
    Dołączam, ponieważ mam problemy z klimatyzacją w moim Mercedesie Benz B200 W245 z 2006 roku.

A/C robi się zimna z przerwami ok. 1 na 10 użyć.
    Problem jest z samochodem odkąd go mam.

Jestem mechanikiem ciężarówek w Volvo, więc mam doświadczenie z klimatyzacją.

W zeszłym roku wymieniłem sprężarkę, ponieważ była głośna, a skraplacz wyglądał na uszkodzony.
    Ewakuowałem wyciek gazu i podciśnienia, wszystko w porządku, przegazowałem wszystko ok. 0,8 kg.
    Nadal działa tylko sporadycznie ...
    Później w roku po zimie wymieniono zawór rozprężny, opróżniono, sprawdzono, czy nie ma blokady we wszystkich rurach, test próżniowy w porządku i doładowanie, nadal z przerwami robi się zimno.
    Wymieniłem sterownik HVAC w samochodzie (z drugiej ręki i wyczyściłem czujnik z brudu środkiem do czyszczenia elektrycznego), myśląc, że może problemy z czujnikiem wewnętrznym
    Nadal sporadycznie nie robi się zimno.
    Zmierzone napięcie na czujniku nasłonecznienia 5v.
    Rezystancja czujnika nasłonecznienia około 12kohm przy 21c.
    Wyciągnięte bezpieczniki zamienione nie pomogły,
    Kiedy klimatyzacja działa, jest naprawdę dobra w niskich temperaturach.

Co może być nie tak?
    Myślę, że poprowadzę przewód prosto do wtyczki sprężarki klimatyzacji, ale nie jestem pewien, czy napięcie?

Dziękuję

AI: Czy możesz podać warunki temperatury otoczenia, gdy klimatyzacja nie chłodzi prawidłowo?
    Od 10 do 25 stopni