logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Brama FAAC dwuskrzydłowa z centralką 452 MPS - nie zamyka się po deszczu

kalrobert 20 Mar 2025 17:05 240 5
  • #1 21488013
    kalrobert
    Poziom 9  
    Witam. Od dłuższego czasu mam problem z bramą FAAC dwuskrzydłową. Niestety nie wiem, jakie oznaczenie bramy. Od ok. 2 miesięcy, po opadach deszczu lub śniegu, brama się tylko otwierała. Zamknąć już z pilota nie mogłem. Jak się trochę osuszyło, czyli następny dzień był np. bez deszczu, to już można było zamknąć. W obecnej chwili to już nawet nie otwiera, mimo ciepłych i bezdeszczowych dni. Otworzy się tylko, jak odłączę na chwilę zasilanie centralki, ale dalej nie zamyka. Fotki nie świecą i nie cykają. Rozebrałem je, przeczyściłem i nic to nie dało. Centralka 452 MPS. Przekaźnik w środku cyka. Jeżeli są winne fotki, to można je jakoś obejść? Nie znam się wcale na elektronice.
    Zbliżenie na moduł elektroniczny w bramie FAAC. Zbliżenie na fotokomórkę do bramy automatycznej z widoczną płytką drukowaną i elementami elektronicznymi. Zdjęcie centralki bramy FAAC 452 MPS z widocznymi przewodami podłączonymi do złącz.
    AI: Czy możesz podać dokładny model bramy FAAC, jeśli jest to możliwe do ustalenia?
    nie
    AI: Czy sprawdzałeś stan okablowania i połączeń, czy są one w dobrym stanie i prawidłowo podłączone?
    nie znam się
  • Pomocny post
    #2 21488102
    kotbury
    specjalista -automatyka bramowa
    Ocena: 3615
    Można fotki obejść - zakładając zworkę 12-19.
    Ale potem szukaj zwarcia/przerwy na kabelkach lub wymień zepsute fotki bo użytkowanie tego zestawu bez żadnego zabezpiecznia, który nie ma poza fotkami żadnej prewencji przed zgnieceniem (a jest mocny jak czołg) - to proszenie się o dużego guza.
  • #3 21488146
    kalrobert
    Poziom 9  
    czyli mam połączyć jednym przewodzikiem gniazdo 12 i 19?
  • Pomocny post
    #4 21488153
    rokbok