Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 3 93 rok 1.9 TD, odcięcie zapłonu, centralny?

17 Gru 2005 10:31 8285 5
  • Poziom 10  
    Witam. Nie wiecie może w którym miejscu w tym golfie odciąć zapłon? To znaczy co przeciąć, aby skutecznie unieruchomić samochód? Myślałem o montażu elektrozaworu, ale nie wiem czy to dobry pomysł?

    Drugą sprawą (rownież ważną) jest fabryczny (pneumatyczny) centralny zamek. Jak sterować nim z alarmu? Alarm ma sterowanie minusowe. Czytałem na forum, że w wiązce drzwiowe są dwa przewody szary i zielony. Czy ten pomysł jest dobry? Czy akurat można nimi sterować w ten sposób(minusem)? Były różne pomysł na ten temat (m.in. montowanie dodatkowego siłownika ze sterownikiem), ale ten pomysł niebardzo mi się widzi. Po co montować jakby drugi centralny ?:D

    Dzięki za wszystkie rady.
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Poziom 15  
    Kolory przewodów powinny być takie jak napisałeś. Sterowanie jest na nich impulsami (+). Do centralki alamu musisz dołożyć dwa przekaźniki i zmienić nimi biegunowość. W załączniku znajdziesz resztę. Pozdrawiam.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 10  
    Dzięki kolego, pomogłeś mi.
  • Poziom 27  
    W kwesti blokady to w skrzynce bezpieczników są złącza konektorowe. W złączu oznaczonym H1(czerwone) znajduje się czarny kabel. Rozłączając ten przewód masz zrobione odcięcie. Aby wysterować centralny wystarczy użyć 2 przekaźników i przesterować impulsy - z alarmu na +. Centralny jest sterowany dwuprzewodowo +.Przewody szary i zielony.
  • Poziom 10  
    kzaw: bardzo dobry pomysł. Dzięki!
    Nie wiesz może za co odpowiada ten obwód? To znaczy co odłączam, jeśli go przerwę? Tak jakbym zgasił silnik za pomocą stacyjki czy może jakieś urządzenie konkretne?

    Już wiem. W pliku który załączył kolega jaro03 jest ładnie wyjaśnione. Dzięki.