Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

GOLF 3 jak podłączyć Centralny Zamek bardzo proszę o pomoc..

Pioro33 21 Gru 2005 12:53 14966 24
  • #1 21 Gru 2005 12:53
    Pioro33
    Poziom 19  

    Witam!
    Posiadam GOLFA 3 z 1996/1997 roku silnik 1,9 TDI z pneumatycznymi siłownikami podłączyłem już alarm i wszystko elegancko chodzi oprócz centralnego zamka z którym nie potrafię sobie poradzić proszę i instrukcje gdzie się wpiąc co zrobić, alarm który mam ma wbudowaną centralkę do sterowania centralnym zamkiem z pneumatycznymi siłownikami.

    Posiadam taki alarm: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=76320694

    prosze o pomoc w miare jak na najbardziej szczegółowo... z alarmu do centrlanego wychodza 2 przewody (+) i (-) zamykanie i otwieranie

    Dodano po 1 [minuty]:

    aha samochód jest 3 drzwiowy.....

    0 24
  • Metal Work Pneumatic
  • Pomocny post
    #2 21 Gru 2005 13:57
    adamo
    Poziom 21  

    Witam w tym modelu masz sterowanie centralnym naprzemiennym podawaniem + na kolory które nie pamiętam łatwo odnajdziesz zamykając i otwierajac sprawdz gdzie pojawia sie + potem interfejs z dwóch przekazników i gotowe
    Powodzenia

    0
  • #3 21 Gru 2005 14:09
    Pioro33
    Poziom 19  

    dziękuję Panu za zainteresowanie tylko że ja nic nie rozumiem z tego co Pan powiedział to znaczy nie mam jak sprawdzić na których przewodach pojawia się impuls + bo siłownikami nic nie steruje one sobie po prostu są do niczego nie podłączone są głuche bo nic nimi steruje seryjnie już tak jest... i teraz trzeba je podłączyć do centralnego który będzie nimi sterował bo to on ma wbudowane przekaźniki tzn moduł alarmu ma wbudowane przekaźniki mam nadzieję że Pan mnie zrozumiał i proszę o odpowiedź

    1
  • #5 21 Gru 2005 14:50
    adamo
    Poziom 21  

    napisałes ze masz fabryczny central pneumat mozesz się do niego podpiąc z alarmem tak jak pisałem odnalezc w przepuscie drzwi kierowcy
    dwa przewody na ktore w momencie zamyk i otwier pojawia się plus
    następnie wykorzystac dwa przewody z alarmu do sterowania centr zam
    i poprzez przekazniki podłaczyc się do auta

    Dodano po 5 [minuty]:

    do kol Rychslaw to nie jest ten schemat

    0
  • Metal Work Pneumatic
  • #6 21 Gru 2005 15:03
    rychslaw
    Poziom 12  

    Ano jest. do pompki C/Z idzie sygnał pojedyńczym przewodem. Natomiast czasem jest on bardziej niebieski niż zielony...

    0
  • Pomocny post
    #7 21 Gru 2005 16:19
    kzaw
    Poziom 27  

    Golf III ma sterowanie centralnym zamim dwuprzewodowe +, przewód szary zamykanie, przewód zielony otwieranie.Jeżeli masz magicara to nie trzeba dodatkowych przekaźników ponieważ ma on wbudowane. Należy tylko zaprogramować impuls do zamykania na 3,5 s. Przewody wychodzą w wiązce z drzwi kierowcy.

    0
  • #8 22 Gru 2005 22:03
    Pioro33
    Poziom 19  

    proszę o to by ktoś podsumował te informacje gdyż widzę że Każdy ma inna teorię na ten temat proszę o jednogłośne okreslenie się bo nadal czuję się zagubiony będę bardzo wdzięczny dziękuję i pozdrawiam serdecznie Wesołych Świąt

    0
  • #9 22 Gru 2005 23:29
    heniek_z
    Poziom 17  

    kzaw dobrze pisze ale impuls wystarczy 1sekunda kabelki idą na słupku po lewej stronie i do obu należy podać + czyli jak alarm steruje - zakładamy przekaźniki miniaturowe

    0
  • #10 23 Gru 2005 21:20
    gregor1978
    Poziom 11  

    witam musisz zalozyc dwa przekazniki aby zmienic polaryzacie na sterowaniu zamkiem poniewaz vw ma sterowanie + kolory w aucie do sterowania zamkiem sa nastepujace brazowy z bialym i brazowy z zoltym pozdrawiam

    0
  • #11 23 Gru 2005 23:48
    piosiek
    Poziom 15  

    brązowy z białym i brązowy z żółtym są w oplu w vw do sterowania zamkiem sa zielony i niebieski sterowanie plusem długość impulsu 2-3s.

    0
  • #12 24 Gru 2005 20:14
    Robson1966
    Poziom 10  

    Ja również nabyłem alarm do golfa ale o nazwie Safe Car 440. On ma centralkę która steruje centralnym zamkiem właśnie w golfach. Tzn. Ma wyjścia sterujące + albo - . Akurat golf ma sterowania + Znalazłem na jakiejś stronie taki oto opis : Podłączenia wykonać do przewodów popielaty (zamykanie) i zielony ( otwieranie) znajdujące sie w okablowaniu wychodzącym z drzwi kierowcy. Niestety jeszcze go nie podłączałem i niewiem jak to działa. Jak uruchomie to napiszę.

    0
  • #13 24 Gru 2005 23:49
    Tony J.
    Poziom 20  

    Ja juz nic nie wiem o co tu chodzi. Pompą steruje jeden przewód zielony,(jak wyblaknie to robi się niebieski). +12V to jest otwieranie, a masa to jest zamykanie. Trzeba zrobić układ z dwoma przekaźnikami. Jak nie masz pewności który to przewód to rzbierz sobie boczek i przyjzyj się siłownikowi. Impuls daj 3s, bo niektóre pneumaty potrafią się zamknąć i otworzyć przy krótszych impusach sterujących.

    0
  • #14 25 Gru 2005 01:21
    kzaw
    Poziom 27  

    Nie wiem skąd niektórzy wzięli sterowanie jednoprzewodowe w golfie 3. Przerobiłem tych golfów kopy i nigdy się z takim nie spotkałem, tylko jak w opisie wyżej. No chyba że ktoś miał włożony central z audi 80 to wtedy tak.

    0
  • #15 25 Gru 2005 10:01
    Pioro33
    Poziom 19  

    dziękuję wszystkim za zainteresowanie ale ja już się kompletnie pogubiłem szperałem trochę w innych żródłach i totalne rozdwojenie w opiniach podział prezentuje się tak jedne 50% mówi że jest tak a nie inaczje a drugie 50% że musi być tak.... rozbiorę golfa na części pierwsze i porobię może zdjęcia i może to coś komuś podpowie...

    PROŚBA DO robson1966 jak podłączysz swój alarm to proszę podziel się infromacjami jak to załatwić będę wdzieczny... pozdrawiam Wesołych Świąt

    0
  • #16 25 Gru 2005 10:25
    adamo
    Poziom 21  

    Witam chciałem ci pomóc wystarczy zebys sprawdził jak odbywa sie sterowanie centralnym u ciebie a nie słuchał złych podpowiedzi które tu się pojawiły i bedzie wszystko jasne Pozdrawiam

    0
  • #17 25 Gru 2005 12:37
    Robson1966
    Poziom 10  

    Alarm będe podłączał po nowym roku bo teraz niechciał bym rozebrać pół auta i zostać bez środka lokomocji , gdyby były jakieś problemy. Napewno podzielę się swoimi uwagami i problemami pozdrawiam.

    0
  • #18 25 Gru 2005 14:11
    ADI_Si
    Poziom 18  

    w tych golfach masz sterowanie na 2 przewodach . sterujesz plusem. zdejmij boczek , przu klamce bedzie wtyczka 3 pinowa, odepnij ja na jednym bedzie plus , 2 pozostale to sterowanie po kolorach akbelkow dojdziesz do przedniego slupka i tam sie podepnij

    0
  • #19 25 Gru 2005 18:10
    hacckker
    Poziom 18  

    podlacz sie do krancowek przy klamce

    0
  • #20 25 Gru 2005 19:13
    jaro03
    Poziom 15  

    Kolego Piórkowski... Założyłeś już dwa takie same tematy w dwóch działach, dostałeś chyba max wskazówek i podpowiedzi ale z Twojej strony zero (0 !) inicjatywy. Wygląda to tak jakbyś chciał aby ktoś telepatycznie prześwietlił Twoje autko i założył Ci central. W swoim drugim poście na ten sam temat stwierdziłeś, że nie jesteś pewien czy w ogóle masz siłowniki... więc o czym cokolwiek ma Ci ktoś mówić czy doradzać jak Ty sam nie wiesz co masz. Pozdrawiam i miłego świętowania życzę.

    0
  • #21 25 Gru 2005 20:05
    kzaw
    Poziom 27  

    Jestem pełen podziwu dla ilości rozwiązań jakie padły w ty temacie od sterowania jednoprzewodowego poprzez kilka różnych kolorów kabli, a nawet któś pisał o oplu( a propo w oplu jest brązowy z białym i brązowy z czerwonym, nie z żółtym).Prponuję koledze najpierw sprawdzić czt ma siłowniki czy ma pompkę, rurki powietrzne a potem ewentualnie wziąć miernik i sprawdzić co w przewodach piszczy.

    1
  • #22 28 Gru 2005 01:45
    Pioro33
    Poziom 19  

    dziękuję Ci kolego KZAW za słuszne spostrzeżenie i tym samym trafne podsumowanie tematu :)

    a oto co wybadałem:

    posiadam siłowniki pneumatyczne i pompke oczywiście w samochodzie jest system rurek ciśnieniowych a więc cała instalacja jest :) ponadto do pompki w bagazniku dochodzi pięc żródeł +12V, w drzwiach kierowcy do siłownika dochodzą 3 przewody szary(popielaty), zielony i czerwony z białym paskiem, co więcej przy zamykaniu lub otwieraniu zamka drzwi kierowcy kluczykiem siłowniki i pompka są głuche nie pracują (a z tego co wiem to pompka i siłowniki powinny zamknąć i otworzyć zamek drzwi kierowcy i pasażera) ponadto w momencie przekręcenia kluczykiem zamka drzwi kierowcy w pozycje zamknięte na zielonym przwodzie w wiązce przy pompie jest przerwa a w pozycji otwarte 860 ohm (pomierzyłem miernikiem) za to na przewodzie szarym w pozycji zamknięte tez jest przerwa a w pozycji otwarte jest 630 ohm, uwazam że w tym przypadku pompa powinna pracowac a ona nie chce wnioskuje więc że jest ona zepsuta (moge się mylić) wyjasniało by to że na podanie czy to + czy minusa - na kable szary czy zielony nie ma żadnej reakcji ze strony pompy a więc czy czepiac sie pompy prosze o wysnucie jakiegoś wniosku z moich badań powyżej.... co robić co dalej :) proszę o pomoc

    0
  • #23 28 Gru 2005 23:41
    kzaw
    Poziom 27  

    Sprawdź czy pompa dostaje zaisilanie. Możesz sprawdzić przy samej pompie. Sprawdź masę oraz ścieżki na płytce pompy, zwróć uwagę na ścieżki przy nogach przekaźników.

    0
  • #24 03 Sty 2006 14:06
    Lukert
    Poziom 10  

    Witam. Akurat w golfach wiem 0 co chodzi. Sterowanie oryginalnym zamkiem centralnym, pneumatycznym wyglada następująco: Najlepie zrobic tak.
    Zdjąć boczek przednich prawych drzwi (pasażera). Wypiąć kostke 3-pin z silownika, przeciągnąć ją do środka auta. Zamontować na końcu tej kostki dwa przekaźniki. W kostce są 3 przewody, skrajne to plus i masa a środkowy to przewód sterowniczy, po połączeniu któregoś z skrajnych przewodów z tym środkowym to otwiera się zamek, a drugi skrajny z tym środkowym otwiera, po to właśnie są tu potrzebne przekaźniki, do łączenia tych przewodów, teraz jeżeli masz magicara to ustaw sobie go aby podawał plusy na zamknij i otwórz i te plusy daj na przekaźniki na zasilanie cewki, a mase z przekaźnika z drugiej strony cewki daj do masy auta. Będzie chodzić 100 %, ale jeżeli ci nie działa z klucza to szukaj problemu w pompce, spróbój ją rozebrać i dokładnie wyczyścić, nie smaruj lopatek bo nie będzie pompować. To chyba wsio, zycze powodzenia...

    Lukert

    0
  • #25 05 Sty 2006 18:11
    Pioro33
    Poziom 19  

    DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM WYPOWIADAJĄCYM SIĘ NA TEN TEMAT
    centralny zamek podłączyłem wszystko pięknie działa (głównym problemem było to że pompa w bagazniku była uszkodzona - zalana woda) :) jeszcze raz dziękuję pozdrawiam wszystkich

    ZAMYKAM TEMAT

    0