logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Prostownik z funkcją boostera do skutera i auta – kompaktowy, automatyczne odcięcie?

kennypl 02 Gru 2025 23:20 339 10
  • #1 21769629
    kennypl
    Poziom 10  
    Ocena: 14
    Dzień dobry wszystkim.
    Czy istnieje coś takiego: prostownik z funkcją booster? Potrzebowałbym kupić, aby ładować akumulator ze skutera, Kuga TDCi i mieć to w samochodzie w razie awaryjnego odpalania auta. Czyli chodzi mi o wielkość urządzenia, aby było w sensownych gabarytach. Jeszcze jedno: czy gdy takie coś istnieje, to ma funkcję typu — kiedy akumulator jest naładowany, to się rozłącza...? Proszę o pomoc. Szukam dla ojca na prezent, a na autach to nie znam się, jestem zielony. Fajnie by było znaleźć na AliExpress itp., a jak nie to wszędzie :P Dziękuję za każdą pomoc
  • #2 21769696
    user64
    Poziom 36  
    Ocena: 698
    Albo booster, albo prostownik. Są prostowniki z funkcją boostera, ale one wymagają podłączenia do 230v więc nie wrzucisz tego do auta, bo skąd weźmiesz 230v? Więc zdecyduj, albo, albo.
  • #3 21769776
    sq3evp
    Poziom 39  
    Ocena: 901
    Awaryjne odpalanie to booster z powerbanka.
    TDCI pytanie jak duży - są boostery co do 1000A w impulsie jak podaje producent.
  • #5 21769848
    user64
    Poziom 36  
    Ocena: 698
    A ile chcesz wydać?
  • #6 21769861
    kennypl
    Poziom 10  
    Ocena: 14
    300, a jak coś sensownego, max 400 zł za wszystko

Dodano po 7 [minutach]:

https://allegro.pl/oferta/5w1-jump-starter-pr...ank-kompresor-17-ah-ladowarka-led-17851984594 Przed chwilą znalazłem coś takiego. Coś to warte? Wygląda mobilnie i ma więcej funkcji, co bym chciał, ale to na plus. Ciekawe, czy to tylko zabawka, co 2 razy naładuje ^^ i się rozpadnie. Proszę o pomoc.
  • #8 21770044
    danielzy
    Poziom 31  
    Ocena: 323
    kennypl napisał:
    300 a jak coś sensownego max 400zl za wszystko