logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Maksymalny mnożnik dla Semprona 2200 na płycie ASROCK K7V4a Pro?

Luckskywalker 23 Gru 2005 10:23 2735 23
REKLAMA
  • #1 2108740
    Luckskywalker
    Poziom 21  
    Ocena: 124
    Witam,zacznijmy od tego iz nie ineteresowałem sie nigdy kreceniem proców itp.Mam Semprona 2200,działał mi on na 1500mhz na mnozniku chyba 166(standard)*9.Płyta gł. ASROCK K7V4a Pro.Zasilacz kupowany w firmowym sklepie 350W,wczoraj przestawiłem mnoznik na 185 bo znajomy powiedział mi ze na tym to powinno jeszcze spox działac,i uzyskałem taki wynik"typ procesora:unknow, 1666 (9x185) 2400+"i tu mam pytanie,do jakiej max,wartosci moge ustawic mnoznik zeby mi komp jeszcze wstał?max mam 200cos ,ale nie pamietam teraz ile.Prosze o wyrozumiałosc ,gdyz nigdy sie tym nie interesowałem i jestem kompletnym laikiem.Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 2108988
    Stingerek
    Poziom 28  
    Ocena: 4
    Twoja plyta to ASROCK K7VT4A PRO.
    Po pierwsze nie mnożnikiem tylko FSB ( mnoznik jest zablokowany jak sie chcesz dowiedziec jak odblokowac to napisz ).
    Na tej plycie w prawym dolnym rogu masz zworki do ustawiania czestotliwosci szyny FSB.
    Przestaw na 400 ( 200) i bedzie smigac, mialem taka plyte i u mnie chodzilo do 215 ( wiecej pamieci nie pozwalaly).
    Pozdro.
  • REKLAMA
  • #3 2109129
    Luckskywalker
    Poziom 21  
    Mi chodzi głownie teraz o to ile max moge w biosie tam ustawic?teraz mam tak jak pisze wyzej(bez przestawania zworek).Odblokowanie tzn ingerencja tasma klejaca i ołówkiem :d.tak?Aha..własnie FSB teraz mam ustawione ma 333 bo patrzyłem własnie.SEL 0: pin 2 i 3 ; SEL 1:OPEN ; SEL2 pin 1 i 2.Podejrzem ze to dlatego ze mam DDram 333 i to dlatego tak.
  • #4 2109175
    Caleb_
    Poziom 33  
    Ocena: 46