logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Renault Megane II – nie otwierają się drzwi z karty mimo nowych baterii, co sprawdzić?

julitatrajdos68 30 Gru 2025 14:22 417 11
REKLAMA
  • #1 21793746
    julitatrajdos68
    Poziom 2  
    Ocena: 3
    Witam.
    Mam ogromną prośbę. Proszę o radę, jaka może być przyczyna tego, że nie mogę otworzyć drzwi auta Renault Megane ll z karty (pilota)
    Zamyka się, odpala normalnie itp.
    Ale już z otwarciem jest problem, bo nie zawsze złapie, i to w obydwu kartach. Baterie są nowe.
    Jestem laikiem w tej kwestii, bo dopiero co kupiłam to autko i jest super, tylko te otwieranie!😢
    Może akumulator w aucie słaby, już nie wiem. Pomocy!🤔
    AI: Czy problem z otwieraniem drzwi z karty pojawia się wszędzie, czy tylko w określonych miejscach (np. pod domem, na parkingu)?
    Wszędzie
    AI: Czy próbowałaś otworzyć drzwi kluczykiem mechanicznym (jeśli jest w karcie) albo po włożeniu karty do czytnika w aucie? Jeśli tak, to czy wtedy drzwi otwierają się normalnie?
    Nie próbowałam
  • REKLAMA
  • #2 21793841
    mmotylek61
    Poziom 13  
    Ocena: 13
    Skoro z zamykaniem i komunikacją z samochodem nie ma problemu to najprawdopodobniej przyczyną jest uszkodzony, zanieczyszczony lub rozlutowany mikrowłącznik w karcie
  • #3 21793852
    julitatrajdos68
    Poziom 2  
    Bardzo dziękuję.
    Sama to chyba nie dam rady tego przeczyścić.
    Po nowym roku podjadę do elektryka.
    Dziękuję.
  • REKLAMA
  • #4 21793920
    mmotylek61
    Poziom 13  
    Ocena: 13
    no raczej nie przeczyścisz bo to trzeba obudowę rozbroić, natomiast zamiast do elektryka podjedź do kogoś kto dorabia klucze, sprawność pilota samemu też można sprawdzić, proszę wciskać guzik od otwierania i czy w tym czasie świeci dioda w pilocie
  • REKLAMA
  • #5 21793966
    Janek_15
    Poziom 25  
    Ocena: 219