logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Internet domowy za miastem - wybór operatora i routera

100ch 03 Maj 2026 17:51 321 6
  • #1 21895638
    100ch
    Poziom 10  
    Będę wdzięczny za pomoc.
    Stoję przed wyborem operatora sieci internetu komórkowego w domu za miastem. Potrzebuję pomocy w jego doborze jak i odpowiedniego routera, nie znam się na tym a nie chciałbym wtopić.

Moją przybliżoną lokalizację podaję niżej w sekcji.

Kupiłem startery 4 operatorów i zrobiłem podstawowe pomiary (na zewnątrz, między 16 a 17 w dzień wolny) bazując na innych postach na forum w podobnych zagadnieniach. Poniżej screeny

Do tego chciałem prosić o podpowiedź jaki router kupić do parametrów operatora najrozsądniejszego wyboru. Myślałem o ZTE G5 Max, ZTE G51F, ZTE MC889A Pro, ZTE MC 889 ale nie wiem czy to nie overkiller na to z czego mogę u siebie skorzystać.

Pozdrawiam, Tomek

Podasz dokładniejszą lokalizację (miejscowość / okolica, ewentualnie pinezka z mapy bez dokładnego adresu) oraz czy wiesz, gdzie stoją najbliższe BTS-y tych operatorów?
    https://maps.app.goo.gl/shT6xuQhSPLpEfCMA
    Wrzuć proszę konkretne wyniki testów dla każdego operatora — najlepiej screeny z NetMonstera / aplikacji z parametrami LTE/5G (pasmo, RSRP, RSRQ, SINR, eNB/CID) + speedtest, i napisz też czy robiłeś pomiary tylko na zewnątrz czy również w miejscu, gdzie ma stać router w domu.
    T-Mobile

Internet domowy za miastem - wybór operatora i routera Internet domowy za miastem - wybór operatora i routera Internet domowy za miastem - wybór operatora i routera Internet domowy za miastem - wybór operatora i routera Internet domowy za miastem - wybór operatora i routera

Play