Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vectra 2.0 gaśnie

Przem75 28 Gru 2005 11:06 2005 10
  • #1 28 Gru 2005 11:06
    Przem75
    Poziom 10  

    Witam!
    Mój problem: Vectra 2.0, 92r C20NE bez gazu miała problem z odpalaniem na ciepło. Trzeba było trochę pokręcić rozrusznikiem. Teraz jak ciepła to nie odpala w ogóle, bądź po bardzo długim kręceniu odpali ale przy daniu gazu, nawet delikatnie, gaśnie. Denerwujące, ale można wytrzymać, jednak ostatnio zaczęła gasnąć podczas jazdy tak do ok. 3000 obr. (dodam, że siłą rozpędu nie odpala trzeba kluczykiem) najczęściej przy ruszaniu i zmiany z 1 na 2 (staje wtedy na środku skrzyżowania) Potrafi zgasnąć też na wolnych obrotach. Kodów nie pokazuj żadnych, czujnik temp. wymieniony, czujnik poł. przepustnicy sprawdzony(napięcie książkowe) nie wiem jak sprawdzić przepływomierz (kostka ma 5 pinów ale kable są w od 2 do 5 , 1 jest pusty)
    Co jeszcze zrobić i co to może być.
    Aha, jak zgaśnie to kluczykiem pali od razu dopiero jak postoi 10-20 min. jest problem

    0 10
  • #2 28 Gru 2005 11:22
    daro78
    Poziom 11  

    zapytam gasnie na gazie czy na bezynie?? bo to zsadnicza roznica.
    Mialem podobny problem ze swoja vectra gasla na gazie i odpala dopiero po 20 minutach jak postala a z zaciagu palila odrazu.

    0
  • #3 28 Gru 2005 11:34
    Przem75
    Poziom 10  

    Sorki, zabrakło kilku znaków inerp.
    Autko jest bez gazu.

    0
  • #4 28 Gru 2005 13:07
    kordel
    Poziom 25  

    Sprawdz silnik krokowy i przewody paliwowe.

    0
  • #5 28 Gru 2005 14:49
    Przem75
    Poziom 10  

    Przewody sprawdzę( załamane nigdzie nie są, paliwo nie kapie, ale zobaczę dokładnie połączenia), silnik krokowy czyszczony, uchyla się ładnie.

    0
  • #6 29 Gru 2005 20:57
    Przem75
    Poziom 10  

    Byłem w warsztacie. Po sprawdzeniu wielu różnych rzeczy, mechanik założył inną cewkę. Mam jeździć tak parę dni i zobaczyć co się dzieje, ale już widać, że jest lepiej, auto nie gaśnie na wolnych ani w trakcie jazdy i nie szarpie przy przyspieszaniu. Jednak ciągle jest problem z odpaleniem jak gorący postoi z 15-20 min.( załapuje po 3-4 dość długim kręceniu). Zaznaczam, że przed ruszeniem cewki odpalał gorzej.
    Mechanik dał używaną, czy na nowej problem z odpalaniem może minąć?
    Jak sprawdzić cewkę i czy warto kupować używaną ? Dziękuję za zainteresowanie !

    0
  • #7 29 Gru 2005 21:54
    Stanisław Chwalisz
    Spec od samochodów

    Wskazałbym raczej na pompę paliwa.

    0
  • #8 11 Sty 2006 15:59
    mores82
    Poziom 11  

    Witam !
    proponuje odpiąć przewody paliwowe i sprawdzić czy pompa podaje paliwo i jak podaje, bo to może być przyczyna przy okazji sprawdż filtr paliwa , miałem podobny problem w innym aucie i nie potrzebnie wymieniłem pół samochodu a zatkany był filtr , raz podawał raz nie

    0
  • #9 27 Mar 2006 21:35
    prezess201
    Poziom 2  

    ja bym sprawdzil cisnienie w cilindrach w razie malego cisnienia do wymiany panewki mi pomoglo klopot z glowy

    0
  • #10 27 Mar 2006 21:43
    janusz kaczor
    Spec od samochodów

    Prezesssie201 nowatorstwo z tymi panewkami w cylindrach!

    0
  • #11 27 Mar 2006 22:10
    Tarpi
    Poziom 10  

    prezess201 napisał:
    ja bym sprawdzil cisnienie w cilindrach w razie malego cisnienia do wymiany panewki mi pomoglo klopot z glowy


    O matko 8=O

    Dodano po 3 [minuty]:

    Stanisław Chwalisz napisał:
    Wskazałbym raczej na pompę paliwa.


    Ja bym się przychylił. Sprawdź ciśnienie paliwa przed i za filtrem paliwa.

    0