Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vectra 2.0 gaśnie

28 Gru 2005 11:06 2098 10
  • Poziom 10  
    Witam!
    Mój problem: Vectra 2.0, 92r C20NE bez gazu miała problem z odpalaniem na ciepło. Trzeba było trochę pokręcić rozrusznikiem. Teraz jak ciepła to nie odpala w ogóle, bądź po bardzo długim kręceniu odpali ale przy daniu gazu, nawet delikatnie, gaśnie. Denerwujące, ale można wytrzymać, jednak ostatnio zaczęła gasnąć podczas jazdy tak do ok. 3000 obr. (dodam, że siłą rozpędu nie odpala trzeba kluczykiem) najczęściej przy ruszaniu i zmiany z 1 na 2 (staje wtedy na środku skrzyżowania) Potrafi zgasnąć też na wolnych obrotach. Kodów nie pokazuj żadnych, czujnik temp. wymieniony, czujnik poł. przepustnicy sprawdzony(napięcie książkowe) nie wiem jak sprawdzić przepływomierz (kostka ma 5 pinów ale kable są w od 2 do 5 , 1 jest pusty)
    Co jeszcze zrobić i co to może być.
    Aha, jak zgaśnie to kluczykiem pali od razu dopiero jak postoi 10-20 min. jest problem
  • Poziom 11  
    zapytam gasnie na gazie czy na bezynie?? bo to zsadnicza roznica.
    Mialem podobny problem ze swoja vectra gasla na gazie i odpala dopiero po 20 minutach jak postala a z zaciagu palila odrazu.
  • Poziom 10  
    Sorki, zabrakło kilku znaków inerp.
    Autko jest bez gazu.
  • Poziom 25  
    Sprawdz silnik krokowy i przewody paliwowe.
  • Poziom 10  
    Przewody sprawdzę( załamane nigdzie nie są, paliwo nie kapie, ale zobaczę dokładnie połączenia), silnik krokowy czyszczony, uchyla się ładnie.
  • Poziom 10  
    Byłem w warsztacie. Po sprawdzeniu wielu różnych rzeczy, mechanik założył inną cewkę. Mam jeździć tak parę dni i zobaczyć co się dzieje, ale już widać, że jest lepiej, auto nie gaśnie na wolnych ani w trakcie jazdy i nie szarpie przy przyspieszaniu. Jednak ciągle jest problem z odpaleniem jak gorący postoi z 15-20 min.( załapuje po 3-4 dość długim kręceniu). Zaznaczam, że przed ruszeniem cewki odpalał gorzej.
    Mechanik dał używaną, czy na nowej problem z odpalaniem może minąć?
    Jak sprawdzić cewkę i czy warto kupować używaną ? Dziękuję za zainteresowanie !
  • Poziom 34  
    Wskazałbym raczej na pompę paliwa.
  • Poziom 11  
    Witam !
    proponuje odpiąć przewody paliwowe i sprawdzić czy pompa podaje paliwo i jak podaje, bo to może być przyczyna przy okazji sprawdż filtr paliwa , miałem podobny problem w innym aucie i nie potrzebnie wymieniłem pół samochodu a zatkany był filtr , raz podawał raz nie
  • Poziom 2  
    ja bym sprawdzil cisnienie w cilindrach w razie malego cisnienia do wymiany panewki mi pomoglo klopot z glowy
  • Spec od samochodów
    Prezesssie201 nowatorstwo z tymi panewkami w cylindrach!
  • Poziom 10  
    prezess201 napisał:
    ja bym sprawdzil cisnienie w cilindrach w razie malego cisnienia do wymiany panewki mi pomoglo klopot z glowy


    O matko 8=O

    Dodano po 3 [minuty]:

    Stanisław Chwalisz napisał:
    Wskazałbym raczej na pompę paliwa.


    Ja bym się przychylił. Sprawdź ciśnienie paliwa przed i za filtrem paliwa.