Witam.
Od krótkiego czasu jestem posiadaczem ZX 1.4 wtrysk.
Ale mam wrażenie że za dużo pali 8.5-9l/100km przy normalnej jeździe, po trasie 90-120km/h
ciekawostka jest to, że jadąc z Wawy na śląsk przy 140-160km/h spalanie było poniżej 7,5l a to już obroty 4000-5000/min
Kilka razy w trakcie jazdy zdażało się, że zapaliła się kontrolka check engine, nie znalazłem w necie opisu jak zdiagnozowac błędy, zaś do poloneza jest opis wszędzie.
w samochodzie jest nowa lambda i nowe części eksploatacyjne,
silnik ma 120kkm i pali idealnie, ma dobre sprężanie i szczelność.
Nie ja wymieniałem lambdę i nie wiem, czy jest dobrze dobrana. Podejrzewam, że jest to jakiś tańszy odpowiednik.
Poszukuję opisu samodiagnozy silnika z opisem kodu błędów i co zewrzeć we wtyczce.
znalazłem schematy elektryczne do niego, ale nie są zbyt rewelacyjne, moze ktoś może coś ciekawszego podesłać?
I jeszcze czy ktoś wycinał z nich katalizator, czy warto?
Z góry dzięki za info.
Od krótkiego czasu jestem posiadaczem ZX 1.4 wtrysk.
Ale mam wrażenie że za dużo pali 8.5-9l/100km przy normalnej jeździe, po trasie 90-120km/h
ciekawostka jest to, że jadąc z Wawy na śląsk przy 140-160km/h spalanie było poniżej 7,5l a to już obroty 4000-5000/min
Kilka razy w trakcie jazdy zdażało się, że zapaliła się kontrolka check engine, nie znalazłem w necie opisu jak zdiagnozowac błędy, zaś do poloneza jest opis wszędzie.
w samochodzie jest nowa lambda i nowe części eksploatacyjne,
silnik ma 120kkm i pali idealnie, ma dobre sprężanie i szczelność.
Nie ja wymieniałem lambdę i nie wiem, czy jest dobrze dobrana. Podejrzewam, że jest to jakiś tańszy odpowiednik.
Poszukuję opisu samodiagnozy silnika z opisem kodu błędów i co zewrzeć we wtyczce.
znalazłem schematy elektryczne do niego, ale nie są zbyt rewelacyjne, moze ktoś może coś ciekawszego podesłać?
I jeszcze czy ktoś wycinał z nich katalizator, czy warto?
Z góry dzięki za info.