Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chłodziarko zamrażarka Polar CZ 3002 nie wyłacza się

05 Sty 2006 18:22 4595 5
  • Poziom 10  
    Znajomy ma powyższą chłodziarko-zamrażarkę i cały czas pracuje - nie wyłącza się. Dodam, że temperatura w urządzeniu jest za niska - efekt ciągłej pracy. Lodówka ta posiada elektroniczny system sterowania. Prawdopodobnie będzie to wina termostatu. Jak to sprawdzić i usunąć usterkę.
    Jestem amatorem w tym temacie, ale się orientuje . Dziękuję za wszelką pomoc.
  • Relpol przekaźniki
  • Specjalista AGD
    Sprzet ma dwie sprezarki wiec napisz ktora czesc sie niewylacza i opisz jesli chodzi o chlodziarke czy plyta(tylna sciana) cala(rownomiernie) zaszroniona a jesli o zamrazarke to jaka temp w srodku. Moze poprostu styki na przekazniku zasilacza sie skleily??
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 11  
    prawdo podobnie masz wyciek gazu chłodzącego
  • Poziom 10  
    Mam taki sam przypadek chłodziarka się nie wyłącza , cały czas mrozi.
    Pierwszy taki przypadek miałem 2 lata temu, była wymieniana elektronika i termostat. Kilka dni działało i znów było tak samo. Serwisant był bezradny. Ale ja nie dałem za wygraną. Kilka razy wyłączałem całą lodówkę, rozmrażałem i w końcu zaskoczyła. Chodziła ponad roku i znów to samo komora chłodnicza cały czas mrozi i nie daje się wyłączyć , powtórzyłem procedurę która przyniosła rezultat poprzednio i znów chodziła, aż do teraz. Powtórzyłem całą procedurę ale niestety już nie pomaga.
    Wszyscy "specjaliści" nie potrafią powiedzieć co jest, może ktoś z forumowiczów poratuje. To już chyba ostatnia szansa.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    Witam.
    Dana sprężarka pracować będzie cały czas. Winę za ten stan rzeczy ponosi producent. Wyjaśniam:
    1-Żle spieniona rurka czujnika termostatu.
    2-Typ termostatu tej serji z długą kapilarą często zawodzi.