logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zbudować wzmacniacz lampowy z lamp PCL86, PCF802, PFL200?

BARNI_GDYNIA 11 Sty 2006 19:32 1424 6
REKLAMA
  • #1 2170542
    BARNI_GDYNIA
    Poziom 19  
    Ocena: 22
    witam na poczatek chce powiedziec ze jestem kompletnie zielony jezeli chodzi o uzadzenia lampowe :/ elektronika zwykła tranzystorowa układy scalone tak owszem to kumam ale o lampach wogule nie mam pojecia nigdy sie tym zbytnio nie interesowałęm :/ no wiec do rzeczy mam pare lamp o to ich oznaczenia :
    -PCL86
    -PCF802
    -PFL200
    -PCL805
    -PCF801ECH84
    -PY88
    -EF183
    -PL504
    lampy sa produkcji tesli i polamp oraz mam do tego pare odbiorników radiowych unitry diory oraz pare magnetofonów szpulowych zk120/140 ( miejwiecej z 6 magnetofonów ) i moje pytanie jest takie co jestem w stanie z tego złożyć ? chce zbudowac wzmacniacz lampowy albo sam preamp , odrazu prosiłbym o jakies wskazuwki jakie ewentualnie lampy były by mi jeszcze potrzebne do budowy wzmacniacza lub preampu a jesli dało by rade z tego złozyc cos to ile to mogło by miec mocy ( wat ) z góry dziekuje za pomoc pozdrawiam :)
  • REKLAMA
  • #2 2170567
    _PREDATOR_

VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2311
    Konto firmowe:
    ELMAX
    Małe Przedmieście 20/4, Olesno, 46-300 | Tel.: 535 XXX XXX (Pokaż) | Strona WWW: http://ftp.interka.pl/~elmax/about.php
  • REKLAMA
  • #4 2171584
    BARNI_GDYNIA
    Poziom 19  
    Ocena: 22