Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

syk z lodówki i przestała działać

19 Sty 2006 13:32 3135 13
  • Poziom 10  
    Witam!
    Jestem zielony jeśli chodzi o lodówki więc prosiłbym o pomoc.
    Mam starą lodówkę Polara. Dziś rozmrażałem ją i pod pojemnikiem z zamrażarnikiem był drucik i ten drucik wyciągnąłem przez przypadek usłyszałem jakiś syk i od tego momentu lodówka się nie włącza.
    Dodam że kiedyś już takie numery robiła że się wyłączała i dopiero regulacja potencjometrem od temperatury ją załączała, ale nie od razu.
    Co to może być ?? Termostat?? Nie słychać żeby agregat pracował, tylko w lodówce słychać jak woda gdzieś tam się przemieszcza. Wyłączyłem ją z prądu w ogóle.
  • Poziom 24  
    urwałes kapilarę termostatu. napewno byla juz dobrze przerdzewiala bo jak by byla dobra to bys jej tak latwo nie urwał .wymien termostat bo ten to juz szrot.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Do wymiany zespół termostatu. W sumie to przyśpieszyłes sobie i tak konieczną robotę...
  • Poziom 39  
    Witam. W ten sposób uszkodziłeś termostat. Do wymiany.
  • Poziom 10  
    Tak sprawdziłem termostat i okazało się że kapilara była uszkodzona.
    Typ T 441 .Ile może kosztować kapilara, czy cały zestaw??Czy coś jeszcze muszę sprawdzić.
    Pozdrawiam
  • Poziom 21  
    Tylko cały termostat, kapilara jest wypełniona gazem i nie zmienia się jej. Koszt to 30-45 zł.
  • Poziom 10  
    Okazało się że w lodówce jest uszkodzona kapilara. Typ lodówki L14C, na termostacie było napisane T 441. Rok produkcji 1978 trochę stara ale działała do dziś. Ile może kosztować termostat?? CZy cały zestaw??
    Gdzie to mogę dostać w Poznaniu??
    Proszę o pomoc szanownych forumowiczów.
  • Poziom 21  
    Raptor26 napisał: