logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Lodówka Polar - syk i brak działania po rozmrażaniu, możliwy problem z termostatem?

Raptor26 19 Sty 2006 15:16 3780 13
REKLAMA
  • #1 2195590
    Raptor26
    Poziom 10  
    Ocena: 2
    Witam!
    Jestem zielony jeśli chodzi o lodówki więc prosiłbym o pomoc.
    Mam starą lodówkę Polara. Dziś rozmrażałem ją i pod pojemnikiem z zamrażarnikiem był drucik i ten drucik wyciągnąłem przez przypadek usłyszałem jakiś syk i od tego momentu lodówka się nie włącza.
    Dodam że kiedyś już takie numery robiła że się wyłączała i dopiero regulacja potencjometrem od temperatury ją załączała, ale nie od razu.
    Co to może być ?? Termostat?? Nie słychać żeby agregat pracował, tylko w lodówce słychać jak woda gdzieś tam się przemieszcza. Wyłączyłem ją z prądu w ogóle.
  • REKLAMA
  • #2 2195977
    lidmar
    Specjalista AGD
    Ocena: 98
    urwałes kapilarę termostatu. napewno byla juz dobrze przerdzewiala bo jak by byla dobra to bys jej tak latwo nie urwał .wymien termostat bo ten to juz szrot.
  • #3 2195998
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 3620
    Do wymiany zespół termostatu. W sumie to przyśpieszyłes sobie i tak konieczną robotę...
  • #4 2196023
    Krzychu7
    Poziom 40  
    Ocena: 530
    Witam. W ten sposób uszkodziłeś termostat. Do wymiany.
  • REKLAMA
  • #5 2196136
    Raptor26
    Poziom 10  
    Tak sprawdziłem termostat i okazało się że kapilara była uszkodzona.
    Typ T 441 .Ile może kosztować kapilara, czy cały zestaw??Czy coś jeszcze muszę sprawdzić.
    Pozdrawiam
  • #6 2196216
    KrzychoMiki
    Poziom 21  
    Ocena: 115
    Tylko cały termostat, kapilara jest wypełniona gazem i nie zmienia się jej. Koszt to 30-45 zł.
  • REKLAMA
  • #7 2196229
    Raptor26
    Poziom 10