logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaką antenę i odbiorniki wybrać do sieci Wi-Fi 2.4GHz na osiedlu?

jacunio.wiesz 20 Sty 2006 15:12 1499 6
REKLAMA
  • #1 2199680
    jacunio.wiesz
    Poziom 11  
    mam problem bo jestem zielony w temacie wi fi. Jestem adminem sieci blokowej i chce zalozyc siec wi fi z pozwoleniem postawieniem na dachu bloku wiezy i aneny nadawczej niema problemu tylko niewiem jaką antene jakie idbiorniki bo czytając forum az w głowie mi sie kreci na temat zyskow start i wogule czy to lepiej antene dookulna czy jakas inna. Oczywiscie w gre wchodzi 2.4GHz. Aha jeszcze jedno ile kosztuje pozwolenie i wogule jak je zdobyc na nadawnaie czestotliwoscia 5GHz ??
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 2200035
    trocse
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 28
    Jedno i drugie pasmo nie wymaga pozwolen na prace, rejestruje sie tylko wtedy gdy robi sie to jako dzialanosc gospodarcza, odchodzi sie juz od robienia sieci WIFI, opisz moze jakie masz plany itd.
  • REKLAMA
  • #3 2200374
    jacunio.wiesz
    Poziom 11  
    bo właśnie chciałbym załozyć działalnośc dospodarczą. Chciałbym ohjąc zasiegiem w prominiu okolo 2~3 kolometrów server mam na linuxie ale w pivnicy tz wuskowania a antene chce postawic na dachu z masztem zebybylo wbysoko iladnie i widocznie

Dodano po 1 [minuty]:

ps: przepraszam za błędy

Dodano po 2 [minuty]:

ps2: niewiem jakiego kabnla uzyc jeszcze wogule boje sie jeszcze jednej zeczy ze z pivnicy<prąd pociągnełem z domu mieszkam na parterze hehehe> na dach tego kabla duzo pujdzie i strace bardz ale to bardzo na mocy :(
  • REKLAMA
  • #4 2200602
    Alana
    Poziom 37  
    Ocena: 245
    jak chcesz sie bawic w ISP to unikaj radiowki jak ognia
    co sie da to kable + porzadne swicze (np dlink), radiem najwyzej podeslac sygnal do jakiegos oddalonego bloku z urzadzeniami skonfigurowanymi na punkt-punkt