logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

mercedes 124 E200 benzyna+gaz - problem z powtórnym zapłonem

rompio 10 Lut 2006 21:06 4228 9
REKLAMA
  • #1 2286550
    rompio
    Poziom 2  
    Uruchomienie "zimnego" auta jest prawidlowe, ale gdyby wyłączyć zapłon to powtórne uruchomienie wymaga długiego "piłowania" rozrusznikiem. Nie ma kłopotu gdy silnik jest rozgrzany.
    Może ktoś spotkał się z podobnym problemem? Proszę o radę.
  • REKLAMA
  • #2 2286649
    Jacek79
    Poziom 37  
    Ocena: 1132
    system PMS czy KE?
  • REKLAMA
  • #3 2286656
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #4 2286995
    rompio
    Poziom 2  
    Przepraszam jeśli kogoś zdenerwuje moje pytanie. Gdzie sprawdzić jaki to system? Jestem laikiem w tej dziedzinie. Wydałem już ok. 2000 na remont silnika: pierścienie, wtryskiwacze, zawory, głowica... i obawiam się, że muszę powiedzieć mojemu mechanikowi co sądzą o moim kłopocie życzliwi fachowcy. Mechanik wspominał coś o czujniku temperatury powietrza dolotowego.
  • REKLAMA
  • #5 2287310
    Jacek79
    Poziom 37  
    KE miał duzy czarny filtr "na silniku"
    PMS filtr ma z boku kolo błotnika
  • #6 2287442
    rompio
    Poziom 2  
    W takim razie PMS.
  • #7 2287488
    Jacek79
    Poziom 37  
    no to trzeba by zacząc od wyczyszczenia przeustnicy , trzyma sie na 4 imbusach i odpiecie wtyczki pod kolektorem ssącym, sprawdzenie też czujnika temperatury silnika a nie powietrza
  • #8 2287850
    IWEX100
    Poziom 17  
    Ocena: 23
    Niestety nie napisałeś czy oby po uruchomieniu silnika nie przełączasz go od razu na gaz, bo jeżeli tak to jest oczywiste że go zalewa i nie można go odpalić.

Pozdrawiam
  • #9 2289422
    rompio
    Poziom 2