Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

volvo s60 d5 diesel 2002 odcięcie gaszące

17 Feb 2006 12:07 3973 9
  • #1
    User removed account
    User removed account  
  • #2
    tadzmierz
    Level 17  
    Witan.
    Nie radze takiego zabezpieczenia.Po stacyjce zasilane sa inne obwody i plyna duze prady. Lepszym rozwiazaniem jest odcinac bezposrednio zasilanie zaworu na pompie paliwa.Jednak te sposoby sa latwe do obejscia.Najlepszym rozwiazaniem jest dodanie dodatkowego elektromagnetycznego zaworu i zamnntowanie go w trudno dostepnym miejscu na przewodzie doprowadzajacym paliwo ze zbiornika do pompy paliwa.Pozdrawiam tadzmierz
  • #3
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #4
    carrier
    Car alarms specialist
    tadzmierz wrote:
    Witan.
    Nie radze takiego zabezpieczenia.Po stacyjce zasilane sa inne obwody i plyna duze prady. Lepszym rozwiazaniem jest odcinac bezposrednio zasilanie zaworu na pompie paliwa.Jednak te sposoby sa latwe do obejscia.Najlepszym rozwiazaniem jest dodanie dodatkowego elektromagnetycznego zaworu i zamnntowanie go w trudno dostepnym miejscu na przewodzie doprowadzajacym paliwo ze zbiornika do pompy paliwa.Pozdrawiam tadzmierz


    W S60 nie proponowałbym takich "harcerskich" rozwiązań z elektrozaworem, auto może załapać błąd silnika (do skasowania tylko w serwisie). Odetnij + po stacyjce nie zanikający podczas pracy silnika (niebieski z czerwonym paskiem, ale jeszcze sprawdź).
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #6
    carrier
    Car alarms specialist
    Zrobiłem już kilka takich aut i to z moich notatek. Niedźwiedzia też montowałem, nie ma kłopotu (ramka - wszystko od góry). Dodam jeszcze rozpiski z Cobry, w 90% się zgadza.
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    User removed account
    User removed account  
  • #10
    User removed account
    User removed account