Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

volvo s60 d5 diesel 2002 odcięcie gaszące

17 Lut 2006 12:07 3643 9
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    Witan.
    Nie radze takiego zabezpieczenia.Po stacyjce zasilane sa inne obwody i plyna duze prady. Lepszym rozwiazaniem jest odcinac bezposrednio zasilanie zaworu na pompie paliwa.Jednak te sposoby sa latwe do obejscia.Najlepszym rozwiazaniem jest dodanie dodatkowego elektromagnetycznego zaworu i zamnntowanie go w trudno dostepnym miejscu na przewodzie doprowadzajacym paliwo ze zbiornika do pompy paliwa.Pozdrawiam tadzmierz
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Specjalista - Alarmy Samochodowe
    tadzmierz napisał:
    Witan.
    Nie radze takiego zabezpieczenia.Po stacyjce zasilane sa inne obwody i plyna duze prady. Lepszym rozwiazaniem jest odcinac bezposrednio zasilanie zaworu na pompie paliwa.Jednak te sposoby sa latwe do obejscia.Najlepszym rozwiazaniem jest dodanie dodatkowego elektromagnetycznego zaworu i zamnntowanie go w trudno dostepnym miejscu na przewodzie doprowadzajacym paliwo ze zbiornika do pompy paliwa.Pozdrawiam tadzmierz


    W S60 nie proponowałbym takich "harcerskich" rozwiązań z elektrozaworem, auto może załapać błąd silnika (do skasowania tylko w serwisie). Odetnij + po stacyjce nie zanikający podczas pracy silnika (niebieski z czerwonym paskiem, ale jeszcze sprawdź).
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Specjalista - Alarmy Samochodowe
    Zrobiłem już kilka takich aut i to z moich notatek. Niedźwiedzia też montowałem, nie ma kłopotu (ramka - wszystko od góry). Dodam jeszcze rozpiski z Cobry, w 90% się zgadza.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto