Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak założyć pasek do pralki?

17 Lut 2006 19:01 20792 22
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    Najpierw na silnik, potem na siłę na koło bębna.
    Tak ma być.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    Zasada zawsze jest taka sama najpierw zakładamy na miejsze kółeczo a pózniej na wieksze.Bez wzgledu na to czy jest napinanie ,czy nie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 31  
    Invert napisał:
    jest pewien problem. jak szybko obruce beben to pasek mi spada?!


    źle założony lub jakieś nierowności w układzie piorącym :?
    ale prędzej to pierwsze :wink:

    pytanie:
    czy ingerowałeś w mechanikę pralki? (oprócz paska)

    :?:
  • Specjalista AGD
    czy cechy numer paska są takie same?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Specjalista AGD
    a łożyska są w porządku?,w tych pralkach pekały piasty,ruszaj samym kołem (złap dwoma rękami)czy nie ma luzów
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Przy zdjętym pasku wybadaj, w jakiej pozycji masz to strzelanie, czy nie ma przypadkiem jakiś luzów promienowych: łapiesz rekami koło po przciwnych stronach i kołyszesz na boki i tak w kilku miejscach i pozycjach koła. Musisz zdiagnozować, czy to tylko koło, czy poszła piasta
  • Użytkownik usunął konto  
  • Specjalista AGD
    i tak w koło. to strzelanie to oznaka uszkodzonej piasty :cry::cry::cry:
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    odkręć duże koło pasowe i połóż na płaskiej powierzchni. Wtedy stwierdzisz w którym miejscu jest krzywe.A później ewentualne prostowanie. Tylko delikatnie, bo to jest duraluminium.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Specjalista AGD
    Te koła zawsze są delikatnie krzywe, daj sobie spokój z prostowaniem. Sprawdź czy są dobre łożyska tj. otwórz bęben złap i zobacz czy nie ma luzów poprzecznych. Czy koło pasowe nie ma lózów poprzecznych. Czy nie chałasowała wcześniej na wirowaniu. Pasek przeważnie spada za koło i zawsze pomaga regulacja silnika, który obijając się o boczną blach się cofa.

    P.S. Wpadłem zobaczyć dlaczego jest tyle odpowiedzi na taki prosty temat.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Sorry za ortografię
  • Poziom 1  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto