Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alternator Valeo w Golfie III 96 TD

Mariusz Z. 06 Mar 2006 22:02 2192 4
  • #1 06 Mar 2006 22:02
    Mariusz Z.
    Poziom 19  

    Coś zaczyna mi popiskiwać alternator przy starcie zimnego silnika, po ok 1 min. pracy jest ciszej. Dodatkowo od dwóch dni przy starcie świruje obrotomierz i kontrolka ciśnienia oleju. Napięcie ładowania narazie w normie. Dzisiaj wyciągłem elektrownię na stół co by przyjrzeć się szczotkom a tu niespodzianka- brak koncepcji jak je wyjąć. Jak się do tego zabrać? Czy powyżej opisane efekty to za przyczyną szczotek czy może czegoś jeszcze?

  • #2 07 Mar 2006 08:46
    KingKong
    Poziom 25  

    Najlepiej będzie jak wymienisz pasek wieloklinowy. Pasek slizgając się powoduje takie anomalia jak piszczenie i skakanie obrotów (w silnikach diesla, gdzie napęd obrotomierza brany jest z alternatora.

  • #3 07 Mar 2006 11:37
    Usunięty
  • #4 07 Mar 2006 16:26
    polo
    Poziom 14  

    w tym roczniku to raczej zwykła szajba , ja stawiam na pasek,co do szczotek to wyjmij regulator i zobaczysz szczotki a przy okazji zuzycie pierscieni typuje że bedzie dość znaczne przynajmniej jednego

  • #5 07 Mar 2006 17:19
    Stanisław Chwalisz
    Spec od samochodów

    Powiedziałbym łożyska ale rozbierze to tylko specjalistyczny warsztat,przy okazji szczotki z regulatorem nap.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME