logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki internet założyć w dwóch miejscowościach 20km od miasta?

Zorbus 09 Mar 2006 19:09 1425 14
REKLAMA
  • #1 2394975
    Zorbus
    Poziom 11  
    witam!
    Chciałbym założyć net w dwóch miejscowośćiach oddalonych ok 20 km od miasta, problem w tym że tam nie da się podłączyć neostrady, jestem troche zielony w tym temacie a wiec prosze o jakieś info na temat innych sposobów podłaczenia sie do netu w takiej miejscowości (była by to sieć ok 20 osób
    )radiówka ? SDI ? DSL ? proszę o konkretne info
    pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 2394997
    bursta
    Poziom 27  
    Ocena: 34
    Może podaj więcej danych - jakie to miasto? Zawsze znajdzie sie ktoś kto doradzi, a wróżek tu nie ma.
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #3 2395002
    Zorbus
    Poziom 11  
    a słyszeliście może o możliwości podłączenie netu do sieci za pośrednictwem komórki ? jednym słoem interesuje mnie sposób w jaki moge podłączyć net 20 osobowej grupie w takim miejscu gdzie tp nie może i nie ma sieci radiowych

Dodano po 1 [minuty]:

są to oklice siedlec (mazowieckie) miejscowości w obrębie 20 km od miasta
  • #4 2395268
    neither
    Poziom 12  
    przez komorke 20 osob ? a to dobre....

internet przez komorke jest tragiczny i go odradzam (chyba ze korzysta z tego 1 osoba przegladac www i ewentualnie rozmawiajac przez gg)

najwolniejsza predkosc na serwer dla 20 osob to 1 Mbps.

poza tym, jezeli jestes zielony to przed toba dluga droga,

poczytaj jakies faq, fora itp.

Pzdr
  • #5 2395285
    shivo
    Poziom 20  
    Ocena: 7