Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
OptexOptex
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Problem z autoalarmem Alcatraz AC301HC SMAL

18 Mar 2006 21:22 2121 2
  • Level 10  
    Bardzo prosił bym o pomoc w osłudze autoalarmu alcatraz AC 301 HC SMAL - w czym problem po umyciu samochodu w czasie mrozu otworzyłem samochód pilotem natomiast zamknąć już nie mogłem poprostu wszystko przestało działać tzn.centralny zamek nie reagował na sygnał z pilota jak również nie załanczał się alarm po rozłączeniu akumlatora autoalarm się uaktywił ale autoalarm nie reagował na pilota więc z centralki wyciągnąłem tą szeoką wtyczkę z 6 kabelkami i pozbyłem się problemu z załanczającym się alarmem. Dziś to jest po około miesiąca czasu podłączyłem centralkę i co się okazuje dioda pulsuje 1,2,3 i dłuższa przerwa i tak kilka razy a następnie załanczają się migacze które również po jakimś czasie wyłanczają się gdy przyciskam na przyciski w pilocie jedynie spowalnia miganie kierunkowskazów 9a po za tym 0 reakcji a i co ciekawe syrenka również się nie załancza.Wobec tego bardzo proszę o pomoc w postaci instrukcji obsługi lub schematu montażowego .Co prawda ściągnąłem schemat i opis dla Alcatraz AC301HC lecz są różnice wstosunku do mojej centralki być może nie jest ten typ bo na mojej centralce pisze Alcatraz AC301HC SMAL.W miejscu gdzie winien być wyłącznik serwisowy (tak myślę ) zamiast 2 styków są 3 i zresztą nie wiem na jakiej zasadze działa wyłącznik serwisowy. mój mail to meteor32(malpa)wp.pl
  • OptexOptex
  • Level 15  
    Sprawdź najpierw zasilanie centrali alarmowej (i centralnego zamka!) , może coś nie gra w tym temacie...
  • Level 10  
    Dziękuję za zainteresowanie się moim problemem - ale uważam że zasilenie centralki jest gdyż po złączeniu tej szerokiej wtyki z 8 chyba kabelkami odrazu dioda pulsuje i co pewien czas załanczają się migacze więc z zasilaniem jest wszystko OK.
    Poruwnując schemat Alcatraz AC301HC jest prawie identyczny z mją centralką lecz nie zgadza się ilość wtyk w miejscu przycisku serwisowego bo na rysunku są pokazane dwa wtyki natomiast u mnie wychodzą trzy i nie wiem jak zewrzeć by sprawdzić kombinację z przekręcaniem kluczyka 8 razy wciągu 10 sekund być może to by załatwiło mój problem.Jeżeli mógłbym liczyć na podesłanie właściwego schematu z opisem dla mojego typu byłbym bardzo wdzięczny.Proszę mi jeszcze powiedzieć czy w tej sytuacji jak u mnie wystąpiła (rozłączenie centralki) czyż nie powinno nastąpić rozłaczenie zapłonu? być może nie ma zainstalowanego przekaźnika gdyż normalnie mogę uruchamiać samochód.Z góry dziękuję za udzieloną mi pomoc