logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Konfiguracja BM-500 dla DSL 4000: QoS, policy, service, schedule dla 15 osób

fiacik100 31 Mar 2006 20:47 909 6
REKLAMA
  • #1 2479590
    fiacik100
    Poziom 11  
    Witam, zostałem szczesliwym posiadaczem BM-500, posiadam łacze
    - DSL 4000 (łącze o maksymalnej przepustowości 4096 kbit/s do komputera Klienta i 512 kbit/s od Klienta, i tu moje pytania

- jak go skonfigurowac poprawnie
    - jakie policy
    - jakie qos
    - jakie Service
    - jakie Schedule
    prosze o pomocm gdyz mam w sieci 15 osób i bardzo czesto mi sie zamula czyli ostro kilka osób zaciaga, BARDZO prosze o przykładowa rozpiske konfiguracji BM-ki, naprawde jestem laikiem wiec pomóżcie,
    mój adres fiacik100(_at_)o2.pl lub zostawicie informacje tu na forum
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 2479781
    fiacik100
    Poziom 11  
    ale naprawde jestem laikiem wiec prosze o pomoc i przykładowa konfiguracje
  • #4 2479796
    shivo
    Poziom 20  
    Ocena: 7
    to ze jestes laikiem, nie zwalnia Cie z myslenia, i uzywania szukaj, i google.com

a na tacy, to nic nie ma :)
    wplac 50zl na konto elektroda.pl to Ci powiem co i jak :) :lol:

pozdrawiam;
  • REKLAMA
  • #5 2479855
    zuhjk
    Poziom 22  
    Ocena: 28
    Niebawem będę sprzedawał swoje bm500 już skonfigurowane, z przekierowaniami portów dla ssaczy. Podłączasz, nadajesz IP komputerom i chodzi. Po co myśleć , wszystko gotowe.
  • REKLAMA
  • #6 2480394
    p_staszek
    Poziom 12  
    jesli faktycznie jest tak jak mówisz to oczywiście możemy ci pomóc ale musisz chociaz troszeczke chciec bo nawet jesli ci ktoś to poustawia a wyniknie jakis problem to sobie nie poradzisz lepiej omalutku a samemu na tym forum jest topic który dokładnie opisuje jak i co wiec poytaj po kolei
  • #7 2481841
    fiacik100
    Poziom 11  
    no tak
    ale schudle jak to powiedzlic