logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Amplituner Tosca 303 - lewy kanał działa nierównomiernie, potencjometr inny niż reszta

michal880 23 Kwi 2006 11:51 2125 10
REKLAMA
  • #1 2556747
    michal880
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Witam wszystkich. Parę dni temu dostałem starą Tosce 303. Po włączeniu stwierdziłem, że lewy kanał nie działa płynnie zawsze jest albo za cicho albo za głośno :| , natomiast prawy działa ok. Po zdjęciu obudowy zauważyłem, że potencjometr głośności jest inny niż pozostałe czy to ma jakieś znaczenie?? Co mam zrobić żeby to naprawić ?? Od razu mówię, że jestem początkującym elektronikiem. Proszę o pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 2556769
    marian1981.02
    Spec od sprzętu Unitra
    Ocena: 756
    Wymien potencjometr glosnosci ma byc:2×47KΩB lub 2×50KΩB.
  • #3 2556946
    hefid
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 6168
    Post był raportowany.
    Przeniosłem z: Audio
  • REKLAMA
  • #4 2561582
    michal880
    Poziom 11  
    Dzięki za radę ale ten potencjometr parametry ma chyba w porządku 2×47KB, tylko różni się wielkością i wyglądem od pozostałych i ma płynną regulacje a w oryginale powinna przeskakiwać (tzw.grzechotka). Nie znam się na tym i nie wiem czy to ma znaczenie. Jak zaniosłem do serwisu to gość coś gadał o tym potencjometrze że to przez to kanał źle działa, ale jak parametry ma takie same... A poza tym jeden kanał działa dobrze.
  • #5 2700165
    DeeJayBzyQ
    Poziom 13  
    Ocena: 4
    odgrzeje nieco temat... nie mam basów prawym kanale... pomożecie? co może być przyczyną?
  • REKLAMA
  • #6 2700520
    neo_dc
    Poziom 32  
    Ocena: 211