Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alarm do Fabii. Czy mogę taki zamontować?

smiete 02 Maj 2006 16:20 1797 4
  • #1 02 Maj 2006 16:20
    smiete
    Poziom 10  

    Witam mądre głowy ;-) mam pytanie czy moge do fabii założyć alarm tego typu:



    Funkcje autoalarmu Freeway:

    Zabezpieczenie przed skanowaniem kodu pilota.
    Zabezpieczenie przed nagraniem kodu pilota.
    Zabezieczenie przed duplikatem pilota.
    Blokada zapłonu.
    Zabezpieczenie przed przypadkowym naciśnięciem przycisków ( np. w kieszeni ).
    Możliwosc podłączenia dodatkowych czujników.
    Wbudowany sterownik zamka (1 lub 3 sek.)
    Możliwość sterowania zamkiem z ryglowaniem.
    Głośne / ciche - włączanie / wyłączanie autoalarmu pilotem.
    "Panic" - wywołanie autoalarmu na odległość za pomącą pilota.
    "Rearm" - automatyczne uzbrajanie autoalarmu w wyniku jego przypadkowego wyłączenia.
    "Relock" - automatyczne domyknięcie zamka centralnego towarzyszące funkcji "Rearm"
    "Prealarm" - wstępny alarm ( ostrzegawczy ) z czujników opcjonalnych.
    Pamięć alarmowania z rozróżnieniem miejsca ingerencji.
    Możliwość wyłączania opcjonalnych czujników.
    - 20 sekundowa zwłoka w detekcji czujników drzwiowych
    Zabezpieczenie kierunkowskazów przed zwarciem.
    Nieulotna pamięc procesora autoalarmowego w przypadku zaniku zasilania.
    2 kanał transmisji np. otwieranie klapy, uruchamianie silnika itp.
    3 kanał transmisji
    Funkcja komfort ( domykanie szyb )
    Antynapad
    Tryb serwisowy

    Wejścia / Wyjścia :

    Wyjście na syrenę 12V / 2A
    Wyjścia na kierunkowskazy
    Możliwośc podłączenia czujników dodatkowych z prealarmem.
    Wejście wyzwalane masą, np. drzwi kierowcy i klapy
    Kanal dodatkowy ( sygnal masy 200 mA ).
    2 kanał dodatkowy.

    W skład zestawu autoalarmu wchodzą:

    Centralka autoalarmu.
    Dwa piloty 2 przyciskowe ze zmiennym kodem
    Okablowanie z diodą LED.
    Wiązka główna, wyłącznik serwisowy
    Przewód do czujnika dodatkowego
    Instrukcja montażu w jezyku polskim
    Zamek centralny do 4 drzwi - 2 mastry + 2 slave - obracane głowice, z wbudowanym sprzęgłem ( Siłownik startuje z dużą siłą, co pozwala bez problemu ruszyć z miejsca przymarznięte cięgna, z którymi nie radzą sobie tradycyjne siłowniki bez sprzęgła. Zaleta jest również brak dodatkowych oporów cięgna przy ręcznym odblokowywaniu drzwi - cięgnem lub kluczykiem)
    Darmową pomoc w przypadku samodzielnego montażu.
    Dodatkowo zupełnie gratis dokładamy do zestawu !!!

    Syrenka alarmowa 6 tonowa
    Przekaźnik blokady zapłonu z podstawką
    Czujnik uderzeniowy z prealarmem
    Czujnik krańcowy pod maskę silnika

    0 4
  • Sklep HeluKabel
  • #2 02 Maj 2006 18:15
    kordel
    Poziom 25  

    Oczywiscie. Tylko cena mowi sama za siebie. To tak jakbys porownywal np. Mercedesa do Daewoo. Daewoo tez ma klime :-)

    Pozdrawiam.

    0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 02 Maj 2006 19:07
    Jerzy100
    Poziom 22  

    Zadaj sobie pytanie czego oczekujesz od centralki. Kupować centr. z wypasem a potem nie wykorzystywać wielu jej funkcji to strata kasy.

    0
  • #4 02 Maj 2006 19:37
    smiete
    Poziom 10  

    Zadając to pytanie miałem na myśli jak alarmy tego typu działają w skodzie gdzie jest instalacja na Canie. Jak to się zachowuje czy nie głupieje itp. Może ktoś ma doświadczenie w montażu w tych samochodach może coś podpowiedzieć polecić . Pozdwaiam

    0
  • #5 03 Maj 2006 07:35
    kordel
    Poziom 25  

    Alarm nie ma nic wspolnego z komputerem w samochodzie. Podlaczasz tylko zasilanie, syrenke, centralny, kierunki, drzwi no i odciecie zaplonu. A komputer jest sobie swoja droga. Jest kupe postow na temat alarmow, jaki dobry itd. Zarowno w tym dziale jak i w "Zabezpieczenia i Alarmy". Poszukaj i poczytaj, wszystkiego sie dowiesz.

    0