Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Alarm do Fabii. Czy mogę taki zamontować?

smiete 02 May 2006 16:20 2091 4
Ochrona Domu
  • #1
    smiete
    Level 11  
    Witam mądre głowy ;-) mam pytanie czy moge do fabii założyć alarm tego typu:



    Funkcje autoalarmu Freeway:

    Zabezpieczenie przed skanowaniem kodu pilota.
    Zabezpieczenie przed nagraniem kodu pilota.
    Zabezieczenie przed duplikatem pilota.
    Blokada zapłonu.
    Zabezpieczenie przed przypadkowym naciśnięciem przycisków ( np. w kieszeni ).
    Możliwosc podłączenia dodatkowych czujników.
    Wbudowany sterownik zamka (1 lub 3 sek.)
    Możliwość sterowania zamkiem z ryglowaniem.
    Głośne / ciche - włączanie / wyłączanie autoalarmu pilotem.
    "Panic" - wywołanie autoalarmu na odległość za pomącą pilota.
    "Rearm" - automatyczne uzbrajanie autoalarmu w wyniku jego przypadkowego wyłączenia.
    "Relock" - automatyczne domyknięcie zamka centralnego towarzyszące funkcji "Rearm"
    "Prealarm" - wstępny alarm ( ostrzegawczy ) z czujników opcjonalnych.
    Pamięć alarmowania z rozróżnieniem miejsca ingerencji.
    Możliwość wyłączania opcjonalnych czujników.
    - 20 sekundowa zwłoka w detekcji czujników drzwiowych
    Zabezpieczenie kierunkowskazów przed zwarciem.
    Nieulotna pamięc procesora autoalarmowego w przypadku zaniku zasilania.
    2 kanał transmisji np. otwieranie klapy, uruchamianie silnika itp.
    3 kanał transmisji
    Funkcja komfort ( domykanie szyb )
    Antynapad
    Tryb serwisowy

    Wejścia / Wyjścia :

    Wyjście na syrenę 12V / 2A
    Wyjścia na kierunkowskazy
    Możliwośc podłączenia czujników dodatkowych z prealarmem.
    Wejście wyzwalane masą, np. drzwi kierowcy i klapy
    Kanal dodatkowy ( sygnal masy 200 mA ).
    2 kanał dodatkowy.

    W skład zestawu autoalarmu wchodzą:

    Centralka autoalarmu.
    Dwa piloty 2 przyciskowe ze zmiennym kodem
    Okablowanie z diodą LED.
    Wiązka główna, wyłącznik serwisowy
    Przewód do czujnika dodatkowego
    Instrukcja montażu w jezyku polskim
    Zamek centralny do 4 drzwi - 2 mastry + 2 slave - obracane głowice, z wbudowanym sprzęgłem ( Siłownik startuje z dużą siłą, co pozwala bez problemu ruszyć z miejsca przymarznięte cięgna, z którymi nie radzą sobie tradycyjne siłowniki bez sprzęgła. Zaleta jest również brak dodatkowych oporów cięgna przy ręcznym odblokowywaniu drzwi - cięgnem lub kluczykiem)
    Darmową pomoc w przypadku samodzielnego montażu.
    Dodatkowo zupełnie gratis dokładamy do zestawu !!!

    Syrenka alarmowa 6 tonowa
    Przekaźnik blokady zapłonu z podstawką
    Czujnik uderzeniowy z prealarmem
    Czujnik krańcowy pod maskę silnika
  • Ochrona Domu
  • #2
    kordel
    Level 25  
    Oczywiscie. Tylko cena mowi sama za siebie. To tak jakbys porownywal np. Mercedesa do Daewoo. Daewoo tez ma klime :-)

    Pozdrawiam.
  • Ochrona Domu
  • #3
    Jerzy100
    Level 22  
    Zadaj sobie pytanie czego oczekujesz od centralki. Kupować centr. z wypasem a potem nie wykorzystywać wielu jej funkcji to strata kasy.
  • #4
    smiete
    Level 11  
    Zadając to pytanie miałem na myśli jak alarmy tego typu działają w skodzie gdzie jest instalacja na Canie. Jak to się zachowuje czy nie głupieje itp. Może ktoś ma doświadczenie w montażu w tych samochodach może coś podpowiedzieć polecić . Pozdwaiam
  • #5
    kordel
    Level 25  
    Alarm nie ma nic wspolnego z komputerem w samochodzie. Podlaczasz tylko zasilanie, syrenke, centralny, kierunki, drzwi no i odciecie zaplonu. A komputer jest sobie swoja droga. Jest kupe postow na temat alarmow, jaki dobry itd. Zarowno w tym dziale jak i w "Zabezpieczenia i Alarmy". Poszukaj i poczytaj, wszystkiego sie dowiesz.