logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Potrzebna pętla PLL (sprawdzony projekt) do nadajnika FM

nokia6610 03 Maj 2006 17:08 2470 11
REKLAMA
  • #1 2588091
    nokia6610
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Witam

Tak jak w temacie potrzebuje sprawdzonego projektu pętli pll do nadajnika fm 88-108MHz.
    Przeszukałem juz elektrode i nawet w googlach też szukałem ale nic ciekawego nie znalazłem, a nawet jak, to nie mam ni w ząb dostępu do potrzebnych części albo wogule nie ma ich w sprzedarzy lub jest to wykonane na "czymś" czego albo nie potrafie albo nie mam możliwości zaprogramować

Co mnie interesuje:
    sterowanie AT90S2313
    obojętnie jaki syntezer (saa1057, tsa6057, itd..)
    najlepiej z wyświetlaczem LCD lub LED
    przede wszystkim program do mikroprocka

Cały cyrk polega w moim przypadku na tym że nie nie znam się ani troszke na mikroprocesorach i pisaniu do nich softu. dysponuje jedynie PonyProgiem wiec moge jedynie taki procek zaprogramować. i zmontować taki układ.

Czekam więc na wszelkie propozycje.

PS.
    Jeśli była by też taka możliwość to z wielką chęcią odkupie od kogoś taką synteze albo części z zaprogramowanym prockiem do jej złożenia

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #4 2589702
    nokia6610
    Poziom 11  
    Sprawdzałem te liki co podaliscie, połowa linków juz nie działa lub nie istnieją juz te posty:/
    Tak jak napisałem na początku potrzebuje samej syntezy (i to dość pilna sprawa) bo reszte nadajnika juz mam tyle ze generator mi odpływa. no i koder stereo w przyszlym tygodniu skoncze.
  • REKLAMA
  • #5 2589744
    czarutek
    Poziom 34  
    Ocena: 86