Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

cinquecento montaż radia elta 7256

drops007 20 Maj 2006 13:03 5684 5
  • #1 20 Maj 2006 13:03
    drops007
    Poziom 2  

mam taki problem jestem zupełnym początkującym a chciałbym w moim Cinquecento zamontować radio i głosniki głośniki mam "tonsil" S 103 przeznaczone do cinquecento a radio "elta" 7256 nie wiem jak to zrobić prosze o pomoc jak ktoś zna sie na tych sprawach to prosze pisać mile wiedziane sa dokładne opisy najlepiej z fotkami z góry dzięki za pomoc!!

0 5
  • #2 20 Maj 2006 17:24
    Mariopi
    Poziom 34  

Witam
    Cóż, nie jest to żadna filozofia wymagająca jakiś specjalnych umiejętności, ale trzeba mieć podstawowe narzędzia typu wkrętak krzyżowy, szczypy, taśma izolacyjna PCV (jeżeli będziemy musieli jakieś kabelki ciąć - a tak może się zdarzyć), etc.
    Dokładny opis co i jak (co prawda opieram się na moich wrażeniach z montażu radia Pioneer 4 kanałowego, z podwójnym "+" zasilania - ale to nie stanowi trudności - różnice w tekście później):
    Najpierw montaż anteny jeżeli nie jest zamontowana (u mnie była w foliowym woreczku) - wystarczy wyjąć zaślepkę na dachu, podłączyć wtyk do podstawy anteny, samą podstawę zamontować i wkręcić bata. Hehe - stare czasy... kiedyś nie wiem czemu ale byli osobnicy którzy namiętnie kolekcjonowali baty - no ja wkręciłem go na wszelki wypadek na super glue czy inny klej cyjanoakrylowy :)