logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak i co trzeba mieć, żeby zgrać film z kamery analogowej?

szukajacy_prawdy 24 Cze 2006 15:37 2330 15
  • #1 2759872
    szukajacy_prawdy
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Dzień dobry.
    Mam do was pytanie, nie znam się na tym kompletnie, więc nie wiem czego szukać. Potrzebuję zgrać film z kamery analogowej do komputera, którą podłączam cinchami do tv, żeby odwarzać nagrane filmy. Jednak jak napisałem muszę ten film zmontować w (jakim?) programie. Czy da się coś takiego zrobić? Słyszałem, że można jakąś kartę kupić, gdzie się podłącza cinche i można zgrać do komputera obraz z dźwiękiem, ale czy będzie to można "pociąć", zmontować? Proszę chociaż o nakierowanie na tematy, jeśli taki był tu poruszany. Dziękuję
  • #3 2760050
    szukajacy_prawdy
    Poziom 11  
    dziękuję, czy mógłbyś jeszcze podać mi link do jakiejś dobrej a nie za drogiej karty tv, bo chyba to najlepiej będzie kupić. Kartę graficzną mam ok, a mimo że nie ma takiej funkcji, to nie chciałbym jej zmieniać.
  • #4 2760064
    hucalm
    Poziom 14  
    Karta TV to jest chyba najgorsze rozwiązanie :cry: lepszym będzie analogowa karta video /obecnie ceny są już niskie/ a najlepszym konwerter a/c (sam używam konwertera Canopusa) - ale niestey najdroższym. :cry:

Tanio sprzęt można kupić na allegro :D

Godne polecenia są karty Miro DC30, swego czasu były klasą samą w sobie, no i cena już jest przystępna, np.
    http://www.allegro.pl/item111723272_pinnacle_studio_karta_dc30plus_z_bluebox.html

http://www.allegro.pl/item110767323_mirovideo_dc30.html

i coś extra

http://www.allegro.pl/item110949928_canopus_dvraptor_canopus_advc_100_real_foto.html tylko ta cena :cry:
  • #5 2760168
    szukajacy_prawdy
    Poziom 11  
    ale nie nie, za drogo! ja chciałbym coś do 100 zł... maksimum!
  • #6 2760322
    Adam_uS
    Poziom 16  
    Ocena: 12