Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Elektrozawór par paliwa. Jakie ma być na nim napięcie?

24 Cze 2006 16:41 7252 7
  • Poziom 22  
    Witam
    Mam następujace pytanie jakie ma być napięcie na elektro zawoze par paliwa
    ?Ten elektrozawór miesci się pomiedzy filtrem węglowym a koletktorem dolotowym.
  • Metal Work Pneumatic
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    to zależy w jakim samochodżie ,przewarznie jest tak; +12v przy pracującym silniku,
    a masą jest aterowany z komputera wtrysku cyklicznie.
  • Metal Work Pneumatic
  • Poziom 22  
    Posiadam Polo Classic 1,4 AEX
    Czyli jest sterowany masą?Zastanawiam się czy jest taka mozliwośc żeby nie było "dobrej masy"i elektro zawór nie do końca się zamykał bo mam takie wrażenie ze tak się dzieje.Mam jeszcze jeden problem jak go trzeba ustawić zeby było dobrze?Prosze o pomoc!!!
  • Poziom 17  
    Jak wspomniał kolega EVAP ma stałe zasilanie 12V , masą steruje ECU. To ECU decyduje o twarciu i zamknięciu zaworu .
  • Poziom 22  
    To wiem
    Tylko na tym zaworku jest rególacja jak go trzeba wyrególować?Bo tak mi sie wydaje ze silnik pracuje w trybie awaryjnym sonda nie zawsze pracuje
    i wyskakują błedy
    przez 2 lata nie miałem tego zaworku EVAP i chce teraz to wszystko ustawić
    żeby miec spokój
  • Poziom 25  
    A dlaczego masz wrazenie,ze silnik pracuje w trybie awaryjnym?Co sie dzieje i jakie sa objawy tego?Nie pamietam,ale na desce rozdzielczej jest chyba kontrolka silnika i jak komputer przechodzi w tryb awaryjny to ona sie zaswieca i swieci caly czas.Pozatym piszesz,ze wyskakuja ci bledy.Jakie i czego dotycza?No i dlaczego myslisz,ze zaworek nie zamyka sie do konca?
  • Poziom 22  
    Elektrozawór przepuszcza cały czas powietrze a on powinien taktować cały czas.Błędy jakie wyskakują dotyczą lambdy np:Lambda nie osiągnięto wartosci adaptacyjnej.Przekroczono wartośc adaptacyjna mieszanki i nie osiągnięto wartosci adaptacyjnej mieszanki takie błędy wyskakuja.Obroty falują przepustnica była myta nie jeden raz i robiona była adaptacja czasami zdaza sie ze lamba nie próbkuje i zatrzymuje się na ok 0,1V jak dodam gazu n a ok 2000obr zaczyna pracowac normalnie.
  • Poziom 11  
    Miałem podobne objawy. Uszkodzony był czujnik ciśnienia powietrza dolotowego w kolektorze ssącym. Niestety koszt ok 500PLN.
    Powodzenia.