logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wzmacniacz SAMS 4x150W - dlaczego głośnik tylko pierdoli zamiast grać?

RaaaD 11 Lip 2006 23:46 1734 15
  • #1 2812052
    RaaaD
    Poziom 12  
    Ocena: 3
    Otóż instalowałem sobie dzisiaj mój pierwszy w życiu wzmacniacz. Kupiłem go na allegro, jest to coś takiego:
    http://www.allegro.pl/item113857692_wzmacniacz_sams_4x_150w_niemiwcka_jakosc_tanio.html
    fakt faktem nie znam się na tym za bardzo ale obejrzałem go i stwierdziłem że to nic trudnego. POdłączyłem zasilanie, podłączyłem do radia dwa kabelki (czerwone gniazdo i białe) to na wejściu do wzmacniacza na "ch 1/2", podłączyłem przewód na wyjściu ze wzmacniacza (ch1) dwa przewody i te do głośnika. Wg. mnie to powinno już działać ale niestety głośnik niby fra ale membrana zapieprza jak głupia, wygląda to tak jakby bas był niesamowicie mocny i radio było bardzo głośno. ALle radio jest ustawione dosyć cicho a z głośnika nie słychać basu tylko pierdzenie.
    Coś spieprzyłem, wzmacniacz jest zwalony czy o co chodzi?
    Spędziłem dzisiaj nad tym cały dzień i jestem lekko wkurzony tylko jeszcze nie wiem czy na swoją głupotę czy na tego co mi sprzedał zwalony wzmacniacz ;)
  • #2 2812175
    malek79
    Poziom 12  
    Ocena: 4
    Jak podłaczyłeś liniowe do wysokiego to co siem dziwisz. A mianowicie czy w radiu masz Wyjście RCA znaczy siem czincz czy jak siem pisze? Te dwa okrągłe kumasz ?>>>>??? Bo ja kojaże ze ty podłaczyłes kable wyczodzące z radia normalnie na głosniki do RCA we wzmaku znaczy siem w tych 2 okrągłych.I dlatego Ci piredzi pewnie. Jak nie masz RCA w radio to trza je zrobic. Ale lepiej kup od razu sobie przejściówke na allagro za niecałe 40 dychy zależnie od aukcjii
  • #3 2812533
    RaaaD
    Poziom 12