Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kablówka UPC z przewodu z internetem

21 Lip 2006 12:30 2886 5
  • Poziom 16  
    Witam

    Na wstępie jestem zielony z tego tematu. Chodzi mi oto iż mam podciągnięty internet z UPC kablem do modemu ale gdy wypiołem ten kabel z modemu i podpiołem do telewizora to złapałem około 40 stacji przy czym tylko 4 (wszystkie Discowery) odbieraly ładnie reszty nie dało sie bardzo ogłądać. Mam pytanie czy jest jakis sposób na podpiecie tego kabelka zarówno do modemu jak i do telewizora :) ale żeby jakość była dobra zarówno jednego jak i drógiego. I czy UPC widzi coś takiego ???
  • Poziom 23  
    Można zastosować tego typu gniazda , ale jakośc sygnału dla TV nie bedzie rewelacyjan ponieważ masz założony filt na lokal , i masz tylko te które są nie wycięte , a gniadza są tu : http://www.telmor.pl/WK/Main?gr=128&deal=Telmor , ich cena to od 32 do 70 złotych . Pozdrawiam Marcin
  • Poziom 16  
    No fajnie tylko nie bardzo to rozumiem ja chyba tez bede musial dobieraqć tlumienie sygnałów a nie mam pojecia jak to zrobić ??
  • Admin grupy audio
    Witam

    Żeby odbierało wszystko tak jak potrzeba to musisz zdjac filtr który jest umieszczony w skrzynce !!
    Jest tam zainstalowany filtr górnoprzepustowy ( co można zauwazyc ze im blizej końca pasma UHF tym lepszy odbiór), inaczej nie masz co marzyć o dobrej jakości odbiorze TV, zainstalowanie odpowiedniego gndzda nic nie da, jeśli go nie zainstalujesz to prawodpodobnie będziesz miał problemy z działniem sieci, ale napewno nie poprawi to odbioru TV.

    Generalnie odradzam takie zabawy, przy obecnych cenach za TV kablową nie ma sensu kombinowac oraz narazać siebie na kary grzywny.

    Pozdrawiam
  • Specjalista elektryk
    bolszy188 napisał:
    No fajnie tylko nie bardzo to rozumiem ja chyba tez bede musial dobieraqć tlumienie sygnałów a nie mam pojecia jak to zrobić ??


    Ok!

    Czyli masz wykupioną tylko usługę netu??? a to zmienia wszystko.
    Niestety cokolwiek byś zrobił - będzie to nielegalne, za włamanie czy uszkodzenie skrzynki i wpięcie się na pakiet pełny - grozi kratkami!

    Dlatego dalsze ciągnięcie tematu jest nie na miejscu.

    Pzdr