Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[zlecę] przeróbka spawarki łukowej na TIG'a

numerek12 28 Sie 2006 20:48 4569 5
    numerek12
    Poziom 21  
    witam szanowne grono speców od w/w urządzeń
    naczytalem sie tu na elce na temat spawarek i wychodzi na to że mozna przerobić spawarkę na MIGa tudzież TIGa
    a że nie znam się na tym to chcę zlecić przeróbkę za odpowiednie wynagrodzenie :)
    a więc spawarka to jest taka: [zlecę] przeróbka spawarki łukowej na TIG'a [zlecę] przeróbka spawarki łukowej na TIG'a
    chodzi o to aby wykonawca wykonał wszystko od A do Z czyli sterowanie, podłaczenia kabli gazów itp, jonizator (jonizator mam więc moge dodac ) czyli jednym słowem oddaję spawarke a dostaję TIGa

jeśli jest chętny to proszę o kontakt na PW
    w razie pytań proszę pisać -tylko blagam nie piszcie :
    "ile możesz za to dać " :) zaplace ile trzeba w granicach zdrowego rozsądku !
    turek:
    Specjalista - spawarki
    Transformator spawalniczy Bestera STA 250(bardzo starego typu)na półautomat spawalniczy przerobić się nie da (charakterystyka zewnętrzna transformatora).
    Co do przeróbki na urządzenie typu TIG
    - spawanie stali nierdzewnej i zwykłej musi być dołożony mostek prostowniczy (osłona gazowa czysty argon)plus sterowanie prądem spawania układem podawania gazu i dodatkowo trzeba zakupić uchwyt do spawania TIG
    - Aluminium mostka nie potrzeba ale wymagana jest bateria kondensatorów (cena OZAS pow. 1500zł) i zajarzanie łuku wysokim napięciem(jonizator ok. nie pamiętam dokładnie ale powyżej 600zł)plus cała instalacja sterująca prądem spawania i gazem i uchwyt spawalniczy.
    W rozsądnej cenie nie jestem się w stanie tego podjąć.
    Lepiej do nierdzewki kupić jakieś urządzenie za 1500-2000zł, a do aluminium półautomat spawalniczy min 300A ktory zawsze można przystosować do spawania aluminium.
    Pozdrowienia
    numerek12