Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mazda 626 1.8 16V 1994r

gary1111 30 Wrz 2006 16:19 6029 10
  • #1 30 Wrz 2006 16:19
    gary1111
    Warunkowo odblokowany

    Szanowni koledzy mam problemik z mazda a mianowicie gdy silnik jest zimny to odpala normalnie i trzyma obroty ale wystarczy że popracuje nawet minutę i zaczyna sie horror obroty zaczynaja pływac przy próbie zwiększenia obrotów gaśnie(nawet gdy sama chodzi bez próby zwiększania obrotów takzacznie falować obrotami i strzelac w tłumik aż sama zgaśnie) przy rozgrzewajacym sie silniku kiedy sama zaczyna pływać na obrotach i strzelac w tłumik czuć z tłumika paliwo.Po próbie odpalania ja na rozgrzanym silniku nie ma szans na odpalenie .Tak samo zachowuje sie na gazie (oryginalna inst.gazowa Holenderska).Posprawdzałem już wszystkie weże połończenia kostek elekt.,wymieniłem kopułke,palec rożdzielacza,świece,przewody W/N ale tak samo.Czy mógł paść komputer?A może któryś z szanownych kolegów przerabiał już taki problem w mażdzie.Prosze o porady.Czy jest możliwe sprawdzenie błędów bez podłończenia komputera(powiedzmu na lampkę kodami błyskowymi)

    0 10
  • #2 30 Wrz 2006 22:13
    andrend
    Poziom 26  

    Walnięty czujnik temperatury cieczy chłodzącej ten co daje sygnały do komputera.
    Pozdrawiam.

    0
  • #3 01 Paź 2006 11:49
    gary1111
    Warunkowo odblokowany

    czujnik wymieniłem na nowy a nadal to samo

    0
  • #4 01 Paź 2006 12:39
    wozniak.j
    Poziom 17  

    Ja miałem podobny problem w Fordzie. Przyczyną był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, który miał przedziurawioną membranę i zasysał "lewe" paliwo. W fordzie jest to urządzenie w kształcie małego bączka umieszczonego na listwie paliwowej gdzieś przy wtryskach. Jego zadaniem jest utrzymywanie właściwego ciśnienia w szynie paliwowej. Jest ono sterowane podciśnieniem zza przepustnicy poprzez cienki wężyk. Prawidłowo po ściągnięciu wężyka z przepustnicy nie ma prawa być tam śladu paliwa. Na zimnym silniku auto zapala dobrze bo paliwo zdąży odparować ale w czasie dłuższej pracy mogą być takie objawy jak u ciebie.

    0
  • #5 01 Paź 2006 12:39
    7323824
    Poziom 17  

    sprawdz cisnienie paliwa

    0
  • #6 01 Paź 2006 16:02
    gary1111
    Warunkowo odblokowany

    rozumie ze na paliwie mogłby sie tak zachowywać ale dlaczego tak samo jest na gazie

    0
  • #7 03 Paź 2006 22:42
    wozniak.j
    Poziom 17  

    Pompa paliwa pracuje także na gazie (chyba że masz odłączaną pompę w momencie przejścia na gaz) tylko całe paliwo idzie na przelew więc jeżeli będzie takie uszkodzenie jak opisałem wcześniej to silnik dostanie za dużo paliwa (gaz+benzyna) i efekt może być dokładnie taki jak u ciebie.

    0
  • #8 04 Paź 2006 23:26
    gary1111
    Warunkowo odblokowany

    w oryginalnych instalacjach Holenderskich odcinana jest pompa paliwa a w moim przypadku zauwaZylem ze kiedy zaczyna nagrzewać sie silnik to traci iskre jest coraz słabsza jak jest zimny to ma super iskrę a jak nagrzany to gorzej niż slabą

    0
  • #9 05 Paź 2006 11:57
    paczek22
    Poziom 13  

    gary1111 sam sobie już odpowiedziałeś cewka

    0
  • #10 05 Paź 2006 14:41
    gary1111
    Warunkowo odblokowany

    ale on ma cewke wmontowana w module aparaty zapłonowego

    1
  • #11 06 Paź 2006 18:43
    wozniak.j
    Poziom 17  

    To niestety trzeba wymienić cały moduł lub znaleźć kogoś kto uzdrowi to ustrojstwo. Takich fachmanów jest dość sporo. Poza tym są jeszcze części używane.Powodzenia.

    0