logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

LG Studioworks 563N zwężenie ekranu- potrzeba opinia (fotki)

CSA 22 Paź 2006 19:30 2413 10
  • #1 3142729
    CSA
    Poziom 12  
    Witam mam problem z LG Studioworks 563N (model CB563C-NA) wygląda to jak na załączonym obrazku, moim skromnym zdaniem coś z odchylaniem poziomym (regulacja w pionie działa) najprawdopodobnie jakieś zwarcie. I tu mam pytanie czy będe w stanie naprawić to uszkodzenie samemu biorąc pod uwagę że nie jestem nawet początkującym serwisantem a tylko hobbystą i w moim życiu co najwyżej przerobiłem GF2 na Quadro przelutowując rezystory, zmieniłem diody w Nokii 3310, dolutowałem nóżki do Durona 1,3GHz, przelutowałem przyciski w myszy i przewijałem zwoje w kilku transformatorach. Prosze o szczere odpowiedzi, bo nie chciałbym tracić całkiem przyzwoitego monitora w związku z niedostatecznymi umiejętnościami.

Przy okazji nie wiem dlaczego po wpisaniu lg studioworks 563 nic nie znajduje wyszukiwarka prawdopodobnie za krótko (mniej niż 4 znaki) ale co ja tam miałem wpisać żeby coś znalazło skoro to coś tak się nazywa :/

• #2 3142884
    marck1
    Serwisant RTV
    Ocena: 773
    Skoro umiesz lutować to zacznij od szukania "zimnych" lutów na płycie tego monitora.
  • #3 3142911
    dancuk
    Poziom 16  
    Ocena: 7
    Witam

Miałem taki sam problem z tym monitorkiem u mnie pomogło przelutowanie zimnych lutów w okolicy trafopowielacza i przetwornicy i wszystko jest ok do dzisiejszego dnia.
  • #4 3144138
    misiupan
    Poziom 35  
    Ocena: 441
    Witam zaczął bym od sprawdzenia lutów ,ale nie wykluczam uszkodzenia diody zamontowaniej na radiatorze razem z tranzystorem odchylania poziomego , sprawdź czy w tym modelu taka dioda występuje , nie mam serwisówki przed oczami .Dioda ta często ,,siada''i obraz wtedy wyglądał podobnie.
  • #5 3145975
    CSA
    Poziom 12