logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Większy zasięg walki talki. W jaki sposób można to zrobić?

marijuz 02 Gru 2006 12:09 2188 15
REKLAMA
  • #1 3285620
    marijuz
    Poziom 18  
    Ocena: 13
    Mieszkam dość niedaleko obwodnicy i przez swoje walki talki słysze rozmowy kierowców-radiowców , ale oni mnie nie słyszą. Chciałbym zwiększyć zasięg mojego nadajnika-zabawki.Jestem całkowicie zielony jeżeli chodzi o elektronikę.
  • REKLAMA
  • #3 3287044
    slawek1111

Poziom 27  
    Ocena: 91
    Powiedz mi jaki tam masz założony kwarc.
    Konto firmowe:
    Pro Elektro Serwis
    Sportowa 7, Kluczbork, 46-200 | Tel.: 730XXXXXX (Pokaż)
  • REKLAMA
  • #4 3287306
    marijuz
    Poziom 18  
    Czyli wystarczy dorobić taką antenę CB??A jak to zrobić?? I mam ją tak po prostu podłączyc do anteny wbudowanej?? A jeżeli chodzi o kwarc to nie mam pojęcia bo jestem zielony:/
  • #5 3287363
    slawek1111

Poziom 27  
    samo zestrojenie anteny nic ci nie da musisz jeszcze zestrojić całe urządzenie do kanału 19 CB czyli 27.180 Mhz a z tego co sie orientuję to twoje urządzonko pracuje na częstotliwości 27.120
    Pozdrawiam

Dodano po 44 [sekundy]:

i nadodatek działa w piątkach
    Konto firmowe:
    Pro Elektro Serwis
  • REKLAMA
  • #6 3287372
    sp8gsc
    Poziom 26  
    Ocena: 41
    marijuz napisał:
    Czyli wystarczy dorobić taką antenę CB??A jak to zrobić?? I mam ją tak po prostu podłączyc do anteny wbudowanej?? A jeżeli chodzi o kwarc to nie mam pojęcia bo jestem zielony:/

Najlepiej kup antene CB 5/8 fali i zainstaluj na dachu na wysokim maszcie. Do polaczenia z radiotelefonem CB uzyj kabla 50 omowego (RG58).