logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wieża Sony RX 88 - przeskakiwanie dźwięku po wymianie lasera, co zrobić?

dyzio2 10 Gru 2006 12:07 1158 9
REKLAMA
  • #1 3315012
    dyzio2
    Poziom 11  
    Witam .Jestem nowicjuszem i próbuję sobie jakoś radzić.Otóż wymieniłem laser - zaczęła wieża grać ale? i tu problem..jak się przechodzi obok /a mieszkam w starym budownictwie/oczywiście jak odtwarza to przeskakuje, po prostu reaguje na najmniejszy wstrząs , czego przedtem nie było
    Nie wiem gdzie zrobiłem błąd.może w ustawieniach w wieży ?Może jak wkładałem laser do napędu i skręcałem napęd.Proszę o pomoc .Jestem emerytem i daleko mi do elektroniki ale każda taka naprawa bardzo mnie cieszy.Oczywiście jak dojdzie do wymiany jakiś elementów z elektroniki to leże ale przed wymianą lasera tego nie było.Można było tańczyć w pokoju i nic się działo.Pozdrawiam i czekam na pomoc.A po zatem Wszystkim Zdrowych i Wesołych Świąt !!
  • REKLAMA
  • #2 3315288
    marian1981.02
    Spec od sprzętu Unitra
    Ocena: 756
    Moze kupiles wadliwy laser lub popelniles gdzies blad przy montazu.
  • #3 3315902
    arigato
    Poziom 28  
    Ocena: 85
    Witam!
    Jest duże prawdopodobieństwo, że tor prowadzenia układu optycznego z jakiegoś powodu został zakłócony. Może kolega spróbować przeczyścić prowadnice optyki i sprawdzić, czy nic nie blokuje swobodnego przebiegu całego układu po saniach. To może być np. niewłaściwie układająca się taśma łącząca optykę z elektroniką. Wygląda mi to raczej na jakieś niedomaganie mechaniczne i chyba nie ma powodu do wpadania w panikę.
    Druga możliwość to nieprawidłowe ogniskowanie promienia lasera na odczytywanym materiale, czyli wadliwy układ optyczny. Mam nadzieję, że ten wariant odpadnie już w przedbiegach.
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #4 3316646
    dyzio2
    Poziom 11  
    dziękuję sprawdzę
  • #5 3318177
    Telo