logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy GDN 20/80/2 to dobry wybór do małego, przenośnego subwoofera?

asufasuna 11 Gru 2006 00:16 4732 12
REKLAMA
  • #1 3317931
    asufasuna
    Poziom 11  
    witam, mialem poczekac z tym postem do poswietach, ale stwierdzilem ze zbierajac informacje juz teraz bedzie wieksza szansa na skonczenie przed nowym rokiem
    a zatem do sedna, tak jak w temacie chce skonstruowac suba, nieduzego, ale dosc mocnego

czytalem sporo na forum o samym glosniku gdn 20/80/2, jak i konstrukcjach na nim bazowanych i z tego co wyczytalem to wystarcza mu skrzynia ok 30litrow, co jest dla zdecydowanie na plus wzledem kobytastych 100litrowch subow, bo suba bede przenosil 2 razy do roku jak ze studiuje i mieszkam w akademolu ;)
    myslicie ze to dobry glosnik, czy lepiej zastosowac cos innego w podobnej cenie
    z gory zaznacze ze jestem dosc zielony w temacie i wiem tyle i zdolalem wyczytac z forum

i tak zdobyme program winISD oraz BassBox 6 PRO, ale one sa do wyliczania pudel pod okreslona czestotliwosc z tego co wiem i tu pierwsze pytanie, na jaka czestotliwosc powinien byc strojony jezeli ma towazyszyc
    kolumnom frontowym z basem GDN 20/80( narazie beda one wkrecony do ZG 60 bodajze, ale jezeli sub bedzie spox to dorzuce nowe kolumienki DIY ;) )

widzialem podejscie jakiegos uzytkownika Wieslaw3 z przed ponad 2 lat na tym glosniku, byl strojony na 50Hz, sporo chyba w moim przypadku skoro sub ma przewyzszac basem gdn'y 20/80, do tego biorac pod uwage okolo 2centymetrowa warstwe syfu ktory gromadzi sie co tydzien na podlodze to chyba wole zeby glosnik nie byl skierowany w dol, fajnie jakby albo byl w srodku albo z przodu,