logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak dostroić antenę CB w Audi 80 B3 za pomocą reflektometru?

goldwinger 24 Gru 2006 16:24 2937 13
REKLAMA
  • #1 3366373
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2096
    witam.
    Kupiłem sobie taki oto zestaw cb radia mam do tego reflektometr. Będe zakładał to radyjko w audi 80 b3 (jeżeli to ma jakieś znaczenie). Zaznaczę że w cb jestem początkujący (elektryk od wyższych napięć).
    antenę mam zamiar montować na stałę na dachu, Mam więc prośbę aby ktoś opisał mi po kolei jak za pomocą tego reflektometru dostroić antenę, bo czytałem o tym w innych postach ale już wszystko mi się pomieszało.
    Czyli tak:
    co zrobić na początku czy ustawić i zamocować radio tam gdzie ma być (czy nie koniecznie)
    czy długość kabla ma być jakaś konkretna czy nie (bo i o tym czytałem ale większość mówi że to nie ma znaczenia)
    po prostu krok po kroku co gdzie przełączyć, podłączyć, jak ma się wychylić wskaźnik itd.
    chodzi mi tylko o opis do tego przypadku a nie o całą wiedzę na temat cb bo chciałbym po prostu sam sobie to zestroić
    a i pytanie czy mogę ustawić antenę na końcu dachu czy lepiej na środku (wszystko dotyczące zestawu na zdjęciach)
    Ps.
    jeszcze nie mam tego zestawu ale będe go miał po świętach i wtedy chciałbym się za to zabrać i zrobić za raz a nie walczyć ze strojeniem jak co niektórzy po kilka dni
    POZDRAWIAM I ŻYCZĘ WESOŁYCH ŚWIĄT DLA WSZYSTKICH :x-mas:
    ...no i do usłyszenia już nie długo.
    Załączniki:
    • Jak dostroić antenę CB w Audi 80 B3 za pomocą reflektometru? 151222644_3.jpg (8.73 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Jak dostroić antenę CB w Audi 80 B3 za pomocą reflektometru? 151222644_2.jpg (9.68 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.