Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cyfrowy zegar z budzikiem J- 27

c++ 29 Gru 2006 10:09 14862 80
  • Cyfrowy zegar z budzikiem J- 27
    Witam,
    chciałbym przedstawić dość prosty projekt zbudowany na gotowym układzie. Jest to zegar cyfrowy z budzikiem. Całość działa na mikroprocesorze AT89C2051 i kwarcu 12MHz. Kosztowało mnie to jedyne 60zł. Zegar działa bez zarzutu. Denerwuje mnie jedynie ten dzwięk buzzera. Dużo zachodu było z przymocowaniem wyświetlacza, wszystkie pola łączyły się, nerwicy człowiek dostawał. Całość mieści się w obudowie. Poniżej zapodaje zdjęcia.Jeśli ktoś będzie zainteresowany zamieszczę schemat i wykaz elementów. Dodam że jestem początkujący i mam 13 lat.
    Pozdrawiam

https://obrazki.elektroda.pl/90_1167382558_thumb.jpg[/img][/url]

Fajne! Ranking DIY
    Potrafisz napisać podobny artykuł? Wyślij do mnie a otrzymasz pendrive 32GB.
  • #2 29 Gru 2006 10:51
    ALTON
    Poziom 38  

Obudowa ładnie wygląda jednak jedna ogromna uwaga. Ćwicz lutowanie bo luty sa bardzo nie estetyczne z czego 70% jest zimnych.

• #3 29 Gru 2006 11:25
    BolzZ
    Poziom 26  

o rany, nie tylko nie jest to zadne DIY, bo poprostu kit, ale w dodatku naprawde kiepsko zmontowane :? po cholere zostawiles te zagiete koncowki, i dlaczego tak poprzegrzewales ta cyne, i posmarkales zamiast lutowac? estetyka na 0. nawet rezystory krzywo poprzycinane, diody na zadlugich doprowadzeniach, koszulki przewodow potopione, kondensator na rezystorze... dobrze ze procesor w podstawce, bo bys go zniszczyl takim lutowaniem.

• #4 29 Gru 2006 11:30
    Gibon007er
    Poziom 22  

O kurde :)
    Końcowy efekt w sumie ok

ale luty MASAKRA :)

----4/6 (za te smarki :) )
    (na fotce widać ze nawet scieżki (punkt lutownicze) poodpadały bo za bardzo nagrzewałeś :lol:
    --poobcinaj nóżki wystających elementów ..

• #5 29 Gru 2006 12:15
    dowodca_armii
    Poziom 30