logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Clarion + pb S-6C. Czy wzmacniacz poprawi brzmienie?

vapron 29 Gru 2006 13:58 1832 9
REKLAMA
  • #1 3382665
    vapron
    Poziom 2  
    Witam wszystkich serdecznie!

Mam problemik.
    Kupiłem radyjko Clarion DXZ468RMP i głośniki PowerBass s-6c.Sprzęcik podłączyłem pod seryjną instalacje w golfie III (wersja 3 drzwiowa). Brzmienie które otrzymałem jest wręcz "paskudne"(słucham muzyki rockowej).Prawie w ogóle nie odczuwam niskich tonów. Próbowałem też podłączyć głośniki phonocar Titanium i dźwięk był jeszcze gorszy. Jestem jeśli chodzi o sprzęt caraudio jestem totalnym amatorem więc proszę o wyrozumiałość i pomoc.
    Czy jak dokupię do tego zestawu wzmacniacz zewnętrzny to brzmienie się poprawi i czy on jest niezbędny???
    Czy powinienem zmienić radio albo głośniki ??

Przesyłam noworoczne pozdrowienia i życzenia wszelkiego co dobre :D
  • REKLAMA
  • #2 3382676
    crazy_88
    Poziom 42  
    Ocena: 166
    witam winna tego dzwieku jest brak wzmacniacza ktory w tym przypadku jest niezbedny i podejrzewam ze brak wygluszenia tez robi swoje jak spelnisz nastepujace warunki czyli wzmak i wygluszenie poczujesz wielka roznice:)
  • REKLAMA
  • #3 3382805
    vapron
    Poziom 2  
    A jaki wzmacniacz powinienem kupić??
    czy taki wystarczy MONACOR HPB-602 i czy do tego musze wymieniać kabelki do głosników na kable o większym przekroju ???
  • REKLAMA
  • #4 3383191
    powalla
    Moderator CarAudio
    Ocena: 737
    Zanim kupisz wzmacniacz wejdź na powe.pl i kup dystanse do MK3 i potem koniecznie wygłusz drzwi,bo to PODSTAWA dobrego dźwięku w aucie.
    Polecam poczytać http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9787&sid=aad88746ec174f41631604acbeb0c6b9
    Jeśli nie zamierzasz "robić" drzwi to wzmacniacza też nie kupuj,bo on ci nie pomoże (głośniej będzie ale tylko tyle).
  • REKLAMA
  • #5 3383669