logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Pomożcie Podkrecic Radeona 9550 i procka semprona 2800+ 64

Chief1986 04 Sty 2007 14:10 2105 23
REKLAMA
  • #1 3403955
    Chief1986
    Poziom 10  
    Witam wszystkich mam prosbe do wszystkich jestem zielony w tych sprawach a chcialbym podkrecic sobie procesor i grafike (nazwy w tytule) prosilbym o dokladne instrukcje (jak mozecie nie piszcie skrotami bo czytalem na forach juz rozne posty i nic z tego nie czaje....) byla mowa o biosie i opcjach ukrytych (ctrl+F1) u mnie to dziala i mozna zmieniac Voltaz . odnośnie karty to nie chcialbym wgrywac nowego biosa z 9600 tylko wykrecic co sie da spod windowsa jakims programem tylko nie wiem jakim (mam radiator z wiatreczkeim na karcie ) z gory dziekuje za pomoc wszystkie porady wykorzystam na weekendzie

Dodano po 5 [minuty]:

zapomnialem dodac dokladniejsze info:

karta: Sapphire radeon 9550 128mb(samsung 5ns) 128bit

procesor: Amd Sempron 2800+ 64 256kb L2
  • REKLAMA
  • #2 3404067
    Platon
    Poziom 42  
    Ocena: 170
    Jesteś nie tylko zielony, ale też niezmiernie leniwy.
    Nie przeczytałes następujących wątkow:
    >>> ZANIM ZADASZ PYTANIE, ZAŁOŻYSZ NOWY TEMAT <&
    Radeon 9550 podkręcanie c.d.
    oraz szukarka:
    Znaleziono 23 wyników: +sempron +podkrecanie

Co sprawia, ze jestes ze swoimi pytaniami wyjątkowy, i wszyscy dla ciebie trzeba pisac od nowa?
  • #3 3409083
    edy27
    Poziom 16  
    Ocena: 2
    Musisz wejść sobie w bios płyty głównej podczas startu komputera i nacisnąć Delete

i wejdziesz wówczas w bios

i tak w którejś zakładce zależnie od twojej płyty głównej będziesz mógł podkręcić sobie procka

A karte graficzną możesz podkręcić sobie jakimś programem np . ATI Tool
  • REKLAMA
  • #4 3409659
    Chief1986
    Poziom 10