Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

v3 - nie działa klawiatura

leati78 01 Feb 2007 11:00 1773 15
  • #1
    leati78
    Level 16  
    Witam,
    już brak mi pomyslów. Mam 3 szt v3 w jednej uszkodzoną płyte główną. Chciałam z tej dobrej ją przełozyc. Po zrobieniu tego nie działa klawiaturka, można ją tylko włączyć no i dziwne bo wyłączyć też ją można , poza tym nic nie działa. flashowalam ją , przekładałam do jeszcze innej i to samo. Nadmieniam, że zanim przemieniłam tą płyte to wszystko działało. Czekam na sugestie z waszej strony.
  • #2
    Nosek1
    Level 28  
    Koło gniazda od tasmy masz 2-3 szkilka glassy przekulkuj je i bedzie ok.
  • #3
    mmzajcu
    Level 25  
    częstym przypadkiem nie działania klawiatury są zwarcia w małej taśmie od głośnika i bocznych klawiszy w klapce. najlepiej ją na momęt odpiać i wtedy bedzie wiadomo
  • #4
    ostry111
    Level 13  
    sprobuj wymienic klawiaturke, jest caloscia razem z tasma, jesli pomoze to masz problem z glowy, jesli nie to filtry. pozdrawiam
  • #5
    leati78
    Level 16  
    Nie moze byc taśma klawiatury, ponieważ po przełożeniu do innyej obudowy jest to samo, próbowalam na kilku motkach. Tak więc pozostają glasy. Jest ich tu 4, możecie wskazać, który mam grzac, a i podpowiedźcie jaką temperaturką, zeby nie przesadzic. Dzięki z góry .
  • #6
    Nosek1
    Level 28  
    JA grzeje mala dysza mam 803 i nadmuch ustawiam pomiedzy 3 a 3,5 a temperaturke na 3,5-4.Uwazaj na gniazdo bo jest blislo ja je przyslanialem cienka blaszka.Pozdrawiam
  • #7
    leati78
    Level 16  
    a powiedz mi ... jak długo grzejesz ? ile ma trwac grzanie jednego glasa ?
  • Helpful post
    #8
    Nosek1
    Level 28  
    nie wiem jakos tak "na oko" grzeje jak widze ze topnik dobrze sie rozszedl i widze ze jest pod ukladem to koncze grzania gdzies po 20-30s jak nie pomaga to robie jeszcze raz.
  • #9
    leati78
    Level 16  
    Dziękuje narazie za pomoc, odezwę sie jak mi cos wyjdzie lub nie . Pozdrawiam.
  • #10
    piotras001
    Level 17  
    ja tam grzeje a pózniej delikatnie pykam ale trzeba uważać żeby nie przesadzić wtedy element na bga powinien wrócić na swoje miejsce wtedy jest pewność że wszystkie kulki są ok
    Pozdrowienia
  • #12
    pieta_d
    Level 2  
    Miałem taki przypadek ,że niedziałały niektóre przyciski np.:5,8,2 itp. Okazało sie ,że jest to wina wyświetlacza. podmieniłem na inny i zadziałało:)
  • #13
    kaluzone
    Level 13  
    a to nie czasem kupiłes je na allegro razem 3 bo widziałem taka aukcje kiedys ;]
  • #14
    tvain
    Level 12  
    miałem taki sam przypadek, okazało się że tylko taśma do przycisków bocznych i głośnika robic zwarcie.
    Proponuje zawsze od tego zacząć.
  • #15
    adelqaa
    Level 15  
    powiedz mi jak wygląda sytuacja podświetlenia klawiatury, gdy wsadzisz baterie, czy podswietli się na 1-2 sec i zgaśnie, czy wogóle po włożeniu baterii nie ma podświetlenia.
  • #16
    soki
    Level 17  
    tvain wrote:
    miałem taki sam przypadek, okazało się że tylko taśma do przycisków bocznych i głośnika robic zwarcie.
    Proponuje zawsze od tego zacząć.

    W 90% przypadków to właśnie było powodem nie działania klawiatury w motkach które naprawiałem na tę przypadłość.



    adelqaa wrote:
    powiedz mi jak wygląda sytuacja podświetlenia klawiatury, gdy wsadzisz baterie, czy podświetli się na 1-2 sec i zgaśnie, czy wogóle po włożeniu baterii nie ma podświetlenia.

    Zwykle się zaświeca na ok 1sekundę. Później powinna gasnąć. Choć czasem zdarza się, że te motki po włożeniu baterii samoczynnie się włączają.