Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterownik centralnego zampa Vw polo 2000r

kendit 13 Kwi 2007 16:44 9349 5
  • #1 13 Kwi 2007 16:44
    kendit
    Poziom 10  

    Witam. Na wstepie chcial bym zaznaczyc ze przejrzałem i nie znalazlem odpowiedzi na niektore moje pytania wiec prosze mnie nigdzie nie odsylac i nie pisac ze to juz bylo.

    Posiadam Vw Polo 2000r (sedan) oto rozpiska do niego ( napewno sie wszystkim przyda).

    Sterownik centralnego zampa Vw polo 2000r


    Zakupiłem do niego sterownik zamka centralnego Maxicar 286-3901 oto jak on wyglada Strona producenta
    oto schemat do tego sterownika

    Sterownik centralnego zampa Vw polo 2000r

    Prosził bym o odpowiedz na takie pytania (prosze odpowiedzi poprzedzac tylko numerkiem zeby bylo sprawnie i przejrzyście) :

    Sterownik maxicar 286-3901

    1.(biały kabel z 4 pinowej wiązki) czy muszę go podlączać? czemu on ma slużyć? Zasilanie całego sterownika itak będzie szło z innej wogole wiązki.A jesli muszę go podlączac to czy moge to wykonac do kabla w kostce przy radiu tam tez jest taki kabel ze po przekreceniu kluczyka pojawia sie 12V ( uniknal bym grzebania w stacyjce)

    2. (pomaranczowy kabel z 4 pinowej wiazki) Jesli nie chce zeby po nacisnieciu hamlca zamykal/otwieral mi sie samochod to czy musze podlaczac ten kabel ?

    3. (fioletowy kabel z 4 pinowej wiazki) według rozpiski od mojego samochodu (VW POLO r.2000 )' the closing of the windows is obtained timing the WHITE/YELLOW doors closure wire coming aut of the driver's side door' czyli gdy podlacze owy biało/zolty kabel idacy z drzwi od kierowcy z zamka do kabla fioletowego od sterownika wszystko bedzie chodzilo? Mam racje?

    4. zwore mam wyciagnac czy zostawic bo z roznymi radami sie spotkalem. Wiem od czego ona jest tylko zastanawiam sie ktora opcja bedzie lepsza i na co to może wpłynać?

    5. gdzie mam umiescic sterownik myslalem o bagazniku gdzies obok pompki od zamka czy dobrze mysle ? Nie bedzie mu tam za cieplo latem i za zimno zima.

    6. (kabel czerwony z 10pinowej wiazki) po co on jest, strzalka sugeruje ze wychodzi z niego 12+ ale do czego?

    7. Masy mam wszystkie pozbierac i jakims kablem poprowadzic do jakiejs 'dobrej' masy np w bezpiecznikach czy przy radiu ( po prostu tam gdzie masa jest na kablu) czy wystarczy do nadwozia przykrecic, czy tam przylutowac?

    8. (kabel fioletowy z 10pinowej wiazki) ze sterownika wychodzi tylko jeden kabelek (swiatla postojowe+) a w moim semochodzie wedlug wyzej wymienionego schematu wynika ze mam podlaczyc do dwoch kabli? jak to zrobic?



    Pytania do tego schematu :)

    Sterownik centralnego zampa Vw polo 2000r


    9.co to za tajemniczy przewodzik ja mam przeciąć, i podłaczyc do niego brazowy i zielony kabel od sterownika ? Jesli nie znacie konkretnego koloru to czym te 3 kable idace od pompki do tajemniczej skrzynki (nigdzie nie jest napisane wogole o tej skrzynce i gdzie sie ona znajduje) sie charakteryzuja zebym mogl znalezc ten odpowiedni.

    10.zółto /czarny przewodzik mam podpiac 'gdzies' gdzie jest 12V czy bezposrednio szukac kabla idacego od akumulatora. czyli wedlug schematu mojego samochodu jest to czerwony 4mm^2 kabel w konektorze w skrzynce z bezpiecznikami?

    Jeszcze raz prosze o numerowanie odpowiedzi. Dzieki temu nie zrobi sie z tego sieczka i ogólny chaos. Pozdrawiam z gory dziekuje za odpowiedzi.

    0 5
  • #2 13 Kwi 2007 17:16
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    Panie kendit, jakoś blado widzę to podłączenie przez pana tego sterownika. Od tego trzeba zacząć, że bierze się pan nie za ten schemat, bo to nie jest sterowanie jednoprzewodowe. Parę złotych kosztuje podłączenie takiego ustrojstwa przez fachowca, a ileż mniej problemów przy kompletnym braku wiedzy jaki pan reprezentuje. Forum to nie przedszkole. Tak na marginesie, to opis skrosowania takich chińszczyzn z wbudowanymi przekaźnikami jest wielokrotnie umieszczony na forum, wystarczy poszukać.

    1
  • Pomocny post
    #3 13 Kwi 2007 17:17
    łysy37
    Poziom 14  

    1 nie (tylko fioletowy)
    2 nie
    3 tak
    4 nie ruszaj
    5 obojętnie
    6 to jest zasilanie +12V
    7 do nadwozia
    8 podłącz przez 2 diody
    9 nie dotyczy polo
    10 wykonaj "zamek sterowany +" a +12V podłącz do czerwonego

    0
  • #4 13 Kwi 2007 18:33
    kendit
    Poziom 10  

    @łysy37 wielkie dzieki.

    Jesli chodzi o to podłączenie przez 2 diody to tak ma to wyglądać ? Jakie diody mam wpiąć czytałem na forum ze 6A bedą ok ?

    Sterownik centralnego zampa Vw polo 2000r


    A jesli chodzi o 9 i 10 to ja myslałem ze musze korzystac ze schematu zamka pneumatycznego ( bo posiadam zamek pneumatyczny) ale rzeczywiscie teraz czytam schemat mojego samochodu i musze korzystac z "zamek sterowany +' i te dwa kabelki polaczyc z tymi wymieniuonymi w schemacie samochodu wychodzacymi z drzwi. Mam racje ? I upewnijcie jeszcze mnie co do "zamek sterowny" + czy - pozdrawiam

    0
  • #5 13 Kwi 2007 20:41
    łysy37
    Poziom 14  

    -diody minimum 4 A
    -"Positive control signal" -oznacza sterowanie plusem

    0
  • #6 14 Kwi 2007 17:24
    kendit
    Poziom 10  

    Witam. Robił ktoś kiedyś sterownik w takim samochodzie ( polo 2000) bo mam 2 pytania. Na schemacie jest mowa o 2 kablach idących z drzwi od kierowcy biało / żółty na zamknij i biało/zielony na otwórz. U mnie nie ma takich kolorow mam biało/czerwony , żółto/czerwony/ zielono/czerwony itd. czy mam uznać ze kolor biały został zastąpiony kolorem czerwonym ? I jak je sprawdzić ( co ma sie na nich pojawiać przy zamykaniu/ otwieraniu).

    moje kolejne pytanie jest odnośnie konektorów za bezpiecznikami jest inny sposób żeby sie do nich dostać niż rozbieranie połowy deski rozdzielczej? Bo dzisiaj zdjąłem osłony, i żeby sie do nich dostać przeszkadza 'szkielet' plastikowy do którego jest chyba wszystko przykręcone, a żeby go zdjąc to trzeba będzie rozebrać polowe deski. pozdrawiam

    0
  Szukaj w 5mln produktów