Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Passat B5 1997 - Wyciek płynu chłodniczego zablokowane drzwi

dominik-s2 27 Apr 2007 10:20 5802 7
Automation24.pl
  • #1
    dominik-s2
    Level 11  
    Witam wszystkich!

    Mam problem z Passatem B5 1997 rok, a mianowicie. Problem polega na wycieku płynu chłodniczego, nie wiem co jest ale gdy wleje do niego płynu między poziomami MIN i MAX czyli tak jak powinno być na drugi dzień zbiornik jest prawie pusty, zauważyłem też że przy odkręcaniu korka od zbiornika płynu słychać charakterystyczne wypuszczenie powietrza tak jak płyn by był gazowany czy coś w tym typie (używam BORYGO różowego) i po chwili trochę płynu pojawia się w zbiorniku ale to naprawdę trochę na dnie.


    Kolejny mój problem w nim to zablokowane drzwi kierowcy. Wszystko bez problemu działa, centralka z pilota otwiera i zamyka bez problemu wszystkie rygle wszystkich drzwi dioda przy drzwiach kierowcy mruga ale nie idzie ich w żaden sposób otworzyć ani klamką od zewnątrz ani od wewnątrz. Klamka się normlanie rusza a drzwi ani drgną. Problem jest tez z przekręceniem kluczyka w drzwiach od kierowcy jest to w ogóle niemożliwe tak jakby to było zatrzaśnięte czy coś. Proszę o pomoc w tych usterkach fachowców będę bardzo wdzięczny.
  • Automation24.pl
  • #2
    dominik-s2
    Level 11  
    proszę o pomoc!!!!!
  • Automation24.pl
  • #3
    cardiag
    Level 30  
    najlepiej udac sie do elektryka czlowieku. Czy prosisz o wirtualna pomoc? ...ech.. zamek w vw to normalka, trzeba zdjac tapicerke i otworzyc drzwi recznie, ale to zrobi tylko ktos kto juz to wczesniej robił. A z wodą.. albo uszczelka albo dziura w chlodnicy.
  • #5
    mr-perch
    Level 29  
    O pytaniu numer jeden zapomniałem.
    Na pytanie numer dwa odpowiem tak. Prawdopodebnie masz uszkodzoną membranę w siłowniku. Tapicerki nie zdejmiesz (bez zniszczeń) bez otworzenia drzwi. Wejdz do auta. Zdemontuj osłonę słupka w nogach kierowcy z lewej strony lub osłonę progu. Odszukaj przewód podciśnieniowy centralnego zamka. Przetnij go i podaj sprężone powietrze z kompresora w kierunku drzwi. Rób to z wyczuciem i nie przesadź z ciśnieniem. Nawet przy uszkodzonej membranie siłownik powinien podnieść się i dać otworzyć drzwi. Zdejmij tapicerkę, wymień siłownik, złącz przecięty wąż i powinno być ok.
  • #6
    Anonymous
    Anonymous  
  • #7
    mr-perch
    Level 29  
    Jasne Norbert :D Nie wiem, dlaczego zasugerowałem się pneumatykiem. Być może dlatego, że wczoraj w B4 wymieniałem połamane klamki.
  • #8
    aras29
    Level 13  
    Możesz mieć za mocno napietą linkę między klamką zewnętrzną a mechanizmem zamka-jest tam regulacja.Ewentualnie zle włożony pancerz linki wewnętrznej klamki.