logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak bezpiecznie podkręcić procesor Celeron 1.8 GHz?

szakal234 12 Paź 2003 23:48 3736 8
REKLAMA
  • #1 359124
    szakal234
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    Witam mam pytanie w jaki sposób moge podkręcić mojego kompa tak żeby były jakieś efekty :?: Chodzi mi o to żeby go nieuszkodzić, bo zbytnio nie mam doświadczenia w sprawach tego rodzaju.

Za jakiekolwiek informacje zgóry dziękuje i pozdrawiam :)
  • REKLAMA
  • #2 359143
    Pinger
    Poziom 12  
    Ocena: 5
    Najlepiej bedzie jak wymienisz procesor na chociażby athlona 1700, który wydajnościowo jest lepszy od twojego celerona :)

Ostrzeżenie #2-za pisanie wiadomosci nic nie wnoszacych do tematu [A]
  • #3 359506
    Kwiecień
    Poziom 13  
    Ocena: 10
    Po pierwsze podaj jaka mobo, pamięci, chłodzenie.
    >>> PINGER - on się pyta jak podkręcić a nie na co zmienić ;)
  • REKLAMA
  • #4 359725
    szakal234
    Poziom 12  
    Dzięki za zainteresowanie. A więc już wywnioskowałem że mam do bani procka ale skoro już taki jest to trudno, płyte mam Procompa P4x266E, socket:478B, FSB 400/533 - przepisałem z nalepki na opakowaniu. Pamięć DDR 128/133. A co do chłodzenia to nie wiem jakie temperatura procka wynosi ok 39-43 stopnie.
  • REKLAMA
  • #5 359916
    tzok
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 6559
    Najszybszy celeron z tej serii to 1.9 (albo nawet 1.8 ), Twój układ pracuje z mnożnikiem (zablokowanym) x18 i magistralą FSB 100MHz. Możesz spróbować przetaktować magistralę na 105MHz, podkręcając swój procesor na 1.9GHz lub na FSB=111MHz -> 2.0GHz. W razie problemów ze stabilnością podnieś Vcore o 0,1-0,15V.