Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Corsa B '97 1.0 12V - dziwne bzyczenie z okolic baku

marcinwo 28 May 2007 17:48 3868 7
    marcinwo
    Level 2  
    Witam, jako ze jestem kompletnym laikiem prosil bym o pomoc w nastepujacej sprawie.
    Moje auto to Opel Corsa B 1.0 12V '97r.
    Otoz od pewnego czasu auto tracilo moc po rozgrzaniu (problemy z ruszaniem, maksymalna predkosc 60km/h). Objawowi temu towazyszyl dziwny odglos - bzyczenie/piszczenie z okolic tylu samochdu. Wymienilem przeplywomierz i auto jezdzi normalnie, jednak po przejechaniu kilku kilometrow znowu zalacza sie wyzej wspomniane bzyczenie. Im bardziej daje gazu i szybciej jade tym glosniejszy sie staje ow odglos. W serwisie stwierdzili ze to piszczy pompa paliwa a wymiana przeplywomierza pomoze. Jak widac nie pomogla.
    Prosze o pomoc, co wymienic?
    emeryt2
    Level 42  
    Witam. Miał em podobny objaw w 190 ,brak mocy i dzwięki z okolic zbiornika.Pompa paliwowa zatarta.Po wymianie pompy,chodzi jak zegarek.Pozdrawiam.
    ecsb
    Level 17  
    Sprawdź ciśnienie paliwa w magistrali paliwowej, prawdopodobnie wymienisz pompę i będzie ok.
    Martinoxxl
    Level 12  
    marcinwo wrote:
    W serwisie stwierdzili ze to piszczy pompa paliwa a wymiana przeplywomierza pomoze.

A co ma wspólnego pompa paliwa z przepływomierzem??
    Przepływomierz mierzy przepływ powietrza a nie paliwa.
    hałas to zapewne pompa paliwowa.
    Pompa dostaje strasznie w d.... jak sie jeździ czesto na rezerwie, na zakrętach paliwo ucieka na boki , przy chamowaniu i przyspieszaniu do przodu lub do tyłu i i pompa "chodzi na sucho". O zatarcie pompy w takich warunkach nie trudno.
    marcinwo
    Level 2  
    Problem w tym ze jezdze bardzo spokojnie i nigdy nie zchodze w okolice rezerwy.