Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralny zamek szaleje WV Passat B3

01 Cze 2007 13:12 3878 4
  • Poziom 19  
    Witam
    Mam problem w Passacie B3 Combi 1993r. 1,9TD, jest w nim oryginalny centralny zamek na powietrze. Zamek działa dobrze, ale ma jeden feler. Zamek ma automatyczne domykanie drzwi po 30s i czasami, gdy zacznie domykać nie przestaje, domyka non-stop, pompka z centralne robi się gorąca i musowo ją odłączyć od zasilania bo nie przestanie. Zdarza się to co jakiś czas.

    Z tego co sprawdziłem to nie ma nieszczelności. Przełożyłem centralkę do innego passata i w drugim było w nim wszystko ok.

    Proszę o pomoc kogoś bardziej doświadczonego w centralnych zamkach.
    Pozdrawiam
    Kundzios
  • Poziom 25  
    Albo nieszczelnośc albo pompka zawór ciśnieniowy nie rozłącza. Jak zacznie Ci pompować "ciągle" to zatkaj kruciec przy pompie i zobaczysz co jest grane czy wyłączy się czy też nie. Często siłownik od pokrywy paliwa ma nieszczelność nie zawsze to widać.
  • Poziom 19  
    Próbowałem zatkać pompkę, gdy zacznie pompować nic nie daje zatkanie otworu w pompce dalej pompuje.

    W siłownikach są 4 wyprowadzenia, a w bębenku 3. W samochodzie tym jest centralna z B4(tak mi mówią, że z przejściówki).

    Centralka nie reaguje na wciskanie bolca w drzwiach żadnej osoby chociaż siłowniki są podłączone, jedynie na bębenki.
    Jedyne co zobaczyłem to centralka reaguje na wyciągniecie bolca, ale tylko tuż po włączeniu zasilania. Kolejny raz nic nie daje, działa to jednorazowo.

    Mógłby Ktoś podesłać mi schemat centralnego zamka w Passacie?

    W samochodzie była założona centralka z innego samochodu, to samo.
  • Poziom 25  
    cześć !
    Najczęściej pęknięty przewód ciśnieniowy w drzwiach kierowcy lub pasażera ( rzadko z tyłu ). Skoro przełożyłeś do innego auta i było ok , to usterkę masz w aucie nie w "pompce".
    Zamknij się np. w cichym pomieszczeniu, jeśli jest nieszczelność w przepuście na pewno ją usłyszysz.
    Czasami przepust ktoś rozbierał i źle złożył i wtedy masz właśnie taki problem.
  • Poziom 19  
    Raczej nie jest to nieszczelność, ponieważ gdy zamknę samochód centralką i poczekam do domknięcia się to czasami wystarczy lekko pociągnąć za bolec(podłączony siłownik(nie bębenki)) i zaczyna się wariacja. A z instalacji nic nie ucieka, przynajmniej mi sie tak wydaje.

    Dziwi mnie to że centralka nie reaguje na wyciąganie bolca, działa jednorazowo opisałem to w poprzednim poście.

    Wcześniej działała na wyciąganie bolca, ale wariowała, a nie chciało mi się tego naprawiać i odłączyłem ją całkowicie. Teraz mam trochę wolnego czasu to próbuję ją uruchomić.