Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kodowanie kluczyka po wymianie baterii w Toyocie Corolli e12

Panjarekp 10 Jun 2007 09:12 36759 16
  • #1
    Panjarekp
    Level 12  
    Kupiłem Toyotę Corollę (z 2003 roku) wraz z 2 kluczykami. W jednym padła bateria, po wymianie baterii kluczyk przesteł działać. Trzeba go najpewniej zaprogramować, niestety mam tylko instrukcję obsługi po niderlandzku...Na forum znalazłem rozwiązanie takiego problemu w Avensisie (niestety w moim aucie to nie zadziałało) :cry:
    http://preview.tinyurl.com/ywpafv
    Myślę, że odpowiedź jest w instrukcji obsługi... ale trzeba ją mieć w polskiej wersji.
  • #2
    zibi70
    Level 18  
    Napisz dla pewności jaki masz silnik tam
  • #3
    Panjarekp
    Level 12  
    Silnik D4D 66kW. Na kluczyku pisze Valeo 08/433,92 MHz, CE 0165.
  • #4
    Panjarekp
    Level 12  
    Problem rozwiązany dzięki koledze z Toyota Forum - o nicku Bigelektron
    TOYOTA SPEC.:D
  • #5
    Panjarekp
    Level 12  
    Znów mam problem z kluczykiem zapasowym, którego nie używałem przez dwa miesiące. Dziś spróbowałem nim uruchomić autko i klapa. Zadziałał centralny zamek ale po włożeniu do stacyjki dalej migała kontrolka czerwona Security. No i nie udało się odpalić silnika. Co robić?
    Liczę na fachowców z forum Elektroda.
  • #6
    bartlomiej.z
    Level 2  
    Witam chciałbym się dowiedzieć jak został rozwiązany problem z kodowaniem kluczyka po zmianie baterii? (mam toyotę corolle hatchback z 2003r) [odp proszę na maila: bartlomiej.z(malpa)gmail.com]
  • #7
    Panjarekp
    Level 12  
    Dzwi kierowcy otwarte
    Wlozyc wyjac
    wlozyc wyjac
    zamknac otworzyc
    zamknac otworzyc
    wlozyc wyjac 1raz
    zamknac otworzyc
    zamknac otworzyc
    wlozyc
    zamknac
    przekrecic 1 raz stacyjke na zaplon,i wyjac ,potwierdzi zamkiem, ponaciskac przyciski pilota 2 naraz i po sekundzie 1 z nich.


    wlaczyc zaplon na 10 s
    wyjac i nacisnac 2 razy UNLOCK
    Trzeba to wykonac maksymalnie szybko...milej zabawy
  • #8
    bartlomiej.z
    Level 2  
    rozumiem że włożyć wyjąć kluczyk do stacyjki a zamknąć i otworzyć drzwi kierowcy?
    dzięki za odpowiedź
  • #9
    Panjarekp
    Level 12  
    Tak, chodzi o kluczyk.
  • #10
    krzyyysztof
    Level 15  
    Czy wymienionymi powyżej sposobami można zaprogramować transponder immo pochodzący z innego kluczyka?
    Pozdrawiam
  • #11
    piotrekwoj1
    Level 40  
    To jest kodowanie pilota a nie immo chyba że się mylę.
  • #12
    krzyyysztof
    Level 15  
    piotrekwoj1 tak mi się na początku wydawało, natomiast biorąc pod uwagę to co napisał Panjarekp wskazywałoby to również na Immobilizer.
    Panjarekp wrote:
    Dziś spróbowałem nim uruchomić autko i klapa. Zadziałał centralny zamek ale po włożeniu do stacyjki dalej migała kontrolka czerwona Security. No i nie udało się odpalić silnika.

    Stąd moje pytanie czy podejdzie inny transponder czy pozostaje ASO?

    Pozdarwiam
  • #13
    piotrekwoj1
    Level 40  
    To jest wyżej to jest programowanie pilota na immo jest inny sposób. Jakiego koloru masz kluczyki?
  • #14
    krzyyysztof
    Level 15  
    Czarny z wbudowanym pilotem 2 przyciskowym.
    W związku z tym iż jest trochę wygięty w obawie prze złamaniem dorobiłem zwykły bez pilota na którym po przełożeniu transpondera samochód oczywiście odpala bez problemu.
    Stąd moje pytanie czy jak załatwię sobie taki transponder to zakoduję go samodzielnie czy potrzebne będzie ASO (chciałbym mieć dwa "uzbrojone" klucze).

    Pozdrawiam
  • #15
    piotrekwoj1
    Level 40  
    Idź tam gdzie dorabiają klucze i zapytaj o cenę tam siedzi ID4D więc spokojnie go skopiują. Wydaje mi się że z innego nie zakodujesz.
  • #16
    milejow
    Level 43  
    krzyyysztof wrote:
    Stąd moje pytanie czy jak załatwię sobie taki transponder to zakoduję go samodzielnie

    Nie zakodujesz samodzielnie i nie potrzebne ASO, wystarczy elektronik z pojęciem i sprzętem (tam gdzie dorabiają kluczę będą wiedzieli o co biega).
    Jeszcze na koniec informacja, transponder musi być czysty/nowy, kodowanego do innego auta nie zakodujesz ponownie.
  • #17
    krzyyysztof
    Level 15  
    piotrekwoj1 wrote:
    tam siedzi ID4D

    milejow wrote:
    nie potrzebne ASO,
    transponder musi być czysty

    Dzięki za info. Popytam w mojej okolicy.

    Pozdrawiam