Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler Sebring - Faluje silnik

10 Lip 2007 10:53 2579 4
  • Poziom 14  
    Witam...otoz przy normalnej jezdzie czy to gazie czy benzynie zauwazylem pewna dziwna rzecz, kiedy jade sobie np 90km/h mam okolo 2500 obrotow, puszczam calkowicie gaz, obroty zaczynaja spadac, przy okolo 2000 obrotow jest takie plywanie wskazowki 1500-2000-1600-2000...czuc wtedy takie przyhamowani silnikiem, od czego moze to byc? Podejrzewam rowniez ze to ma zwiazek z tym moim nieszczesnym tez bujaniem na postoju, ale tu tylko widoczne na gazie, ze na postoju, daje mocniej gaz, puszczam i przy opadaniu jest tez takie zadlawienie, przy okolo 500 obrotach spada nizej, pozniej wyzej...itp...jakies pomysly?

    Auto to chrysler sebring coupe '95r, 2.5L V6
  • Poziom 13  
    Witam!
    Zapewne masz założona instalacje lpg?? jeśli tak to obroty falują dlatego ze masz źle ustawiony gaz i komputer łapie błędy. musisz zrobić regulacje gazu ściągnij klemy z akumulatora i po 2min załóż je zniknie falowanie po jakimś czasie znowu powróci to falowanie dlatego musisz zrobić regulacje gazu zeby rozwiązać problem.
    jaką masz instalacje w samochodzie???
    pozdrawiam:)
  • Poziom 14  
    witam, tak sie dzialo jeszcze przed zalozeniem instalacji, chodzi mi o te falowanie podczas jazdy i puszczeniu gazu, po zalozeniu gazu ujawnilo sie jeszcze na postoju, przygladalem sie tez dokladnie na benzynie i czasami tez wystepuje to przydlawienie, ale bardzo delikatnie, prawie nie zauwazalnie dlatego na razie dalem spokoj gazownikowi z ustawianiem, natomiast na gazie bardziej widoczne i wrecz odczuwalne, gaz to sekwencja 4gas/stag300...

    ja podejrzewam, i znawcow bym prosil o potwierdzenie lub zaprzeczenie;) nie wiem jak wyglada budowa silniczka krokowego w srodku, ale jesli sa tam jakies tryby, to czy one moga byc zasyfione? w sensie kiedy on sie kreci ma przy koncu jakis przeskok i stad takie objawy? bo przepustnice czyscilem, lacznie z trzpieniem silnika krokowego, ale to nic nie pomoglo, no i zostaje mi wlasnie to pytanie, czy ten trzpien co sie wysuwa jest na jakis trybach i czy moze on przeskakiwac? nie wciskalem go ani nie wyciagalem, bo czytalem zeby tego nie robic, wiec nie wiem czy lekko sie wysuwa...
  • Poziom 13  
    spróbuj na razie ściągnąć te klemy i poczekaj chwile i załóż je tylko najpier ściągasz - (minus) a później +(plus) i jak zakładasz to pierwsza + a druga -
    odpal go na benzynie poczekaj chwile zeby pochodził i przejedz sie nim jak sie troche rozgrzeje to przełącz na gaz i zobaczysz czy jest coś lepiej jak nie na gazie to na benzynie musi być dobrze a jezeli na gazie dalej bedzie tak falował to musisz zrobić regulacje gazu a dokładniej musisz zrobić kalibracje komputera gazowego. Masz założona sekwencje i to nie byle jaka jak jest dobrze zamontowana i ustawiona to musi to dobrze chodzić bez zadnych problemów. ach jak bedziesz sciągał klemy to trzymaj kluczyki w kieszeni bo moze sie zamknąć jak masz centralny zamek i kod do radia sobie odszukaj jak masz radio kodowane i nie grzeb nic przy silniku bo tam niema wady tylko zle ustawiona instalacja gazow
    pozdrawiam:)
  • Poziom 43  
    Tak,najlepiej wyjmij calkiem baterie z auta na miesiac to ustapi.Teraz powaznie-na D(bo to pewnie automat)podczas postoju tez faluja obroty?Czytana byla pamiec usterek?